Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@23:51:58 GMT

ناکامی بزرگ برای جودو؛ به نام خدا و تمام!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۰۳۸۲

خرداد:ناکامی محض. این تنها واژه‌ای است که شاید بتوان با آن شرایط جودو را توصیف کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، جودو، رشته‌ای که تنها دستاوردش از مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی تنها و تنها ناکامی است و بس. تنها دلخوشی جودو در این روزهای نکبتی یک سعید مولایی است که تک برنزهایش همیشه نوری در تاریکی بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌بار در تاتامی توکیو جودوکاهای ایران یکی پس از دیگری به خاک افتادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. کیفیت مبارزات سه جودوکای ایران در مسابقات گرنداسلم ژاپن به گونه‌ای بود که مجموع دقایق حضور سه نفر با هم روی تاتامی دورقمی هم نشد تا گزارشگر این مسابقات بعد از «به نام خدا» و سلام بلافاصله واژه «و تمام» را به کار برده و مجبور به خداحافظی شود!
آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند اسلم در سال 2017 در شرایطی از شنبه 11 آذر ماه در توکیو ژاپن آغاز شد که 417 جودوکا از 61 کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و تیم کشورمان در این رقابت‌ها 3 نماینده داشت که دو جودوکا یعنی محجوب و نوری زاد در همان گام نخست در کمتر از 2 دقیقه ایپون شدند و بریمانلو نیز بعد از برد حریف گمنام رومن، در مبارزه دوم قریب به دو دقیقه روی تاتامی دوام آورد تا مجموع حضور جودوکاهای ایران دورقمی هم نشود!
شکست‌های سلسله وار جودو کماکان ادامه دارد و فدراسیون جودو نیز کماکان معتقد است که دوران گذار را طی می‌کنیم. دورانی که البته صداوسیما برای گزارش مسابقات آن به کارشناس و متخصص نیاز ندارد چرا که تنها با یک به نام خدا و تمام، مبارزات جودوکاهای ایران خاتمه پیدا می‌کند! برچسب ها: تیم ملی جودو ایران ، جودو ، رقابت‌های جودو گرند اسلم

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا