Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:30:12 GMT

نقاط پرتردد معلولین شناسایی و مناسب سازی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۰۸۳۵

نقاط پرتردد معلولین شناسایی و مناسب سازی شود

فرماندار بانه خطاب به دستگاه های متولی در حوزه معلولین گفت: نقاط پرتردد معلولین شناسایی و مناسب سازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، محمد فلاحی امروز در مراسم بزرگداشت روز معلولین که در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، گفت: مدتی است که کمیته مناسب سازی معابر برای برطرف نمودن مشکل تردد معلولین و سالمندان در شهرستان بانه ایجاد شده است که خوشبخانه این کمیته از بدو تشکیل تا به امروز اقدامات ارزنده ای در  بحث مناسب سازی معابر شهری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم اقداماتی که در حوزه مناسب سازی معابر در بانه انجام شده است ولی باز هم نقاطی در شهر بانه هستند که نیازمند مناسب سازی می باشند و بایستی ادارات متولی در این حوزه که اداره بهزیستی در راس آنها قرار دارد این معابر را در اسرع وقت سناسایی کرده و برای اجرا در کمیته مناسب سازی شهرستان مطرح کنند.

فرماندار بانه با اشاره به مشکل اشتغال معلولین نیز گفت: مسئاله اشتغال یکی دیگر از مشکلات معلولین است که بایستی به آن توجه ویژه ای شود و تمهیداتی برای آن از طرف مسئولین اندیشیده شود.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی خاطر نشان کرد؛ امسال یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان بانه اختصاص یافته است که برای اخذ این تسهیلات معلولین در اولویت هستند.

فلاحی تصریح کرد: معلولیت محدودیت نیست و چه بسا معلولینی که با شناخت استعداد و توانایی های خود توانسته اند به مدارج بالایی از رشد و موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه

در پی تیراندازی افراد معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 تیراندازی افراد معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهادت یک مرزبان در بانه 
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند