Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:34:39 GMT

منصور عباسي به ياران شهيدش پيوست

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۱۴۴۴

منصور عباسي به ياران شهيدش پيوست

خبرگزاري آريا - پيکر مطهر شهيد مدافع حرم منصور عباسي، صبح امروز سه شنبه 14 آذرماه 96 وارد ستاد معراج شهداي مرکز شد. به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، پيکر مطهر شهيد مدافع حرم منصور عباسي صبح امروز سه شنبه 14 آذرماه 96 وارد ستاد معراج شهداي مرکز شد.
شهيد منصور عباسي يکي از پاسداران استان چهارمحال و بختياري بود که چندي پيش داوطلبانه براي دفاع از حريم اهل بيت(ع) راهي سوريه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 10 آذر ماه 96 در عمليات پاکسازي شهر البوکمال در استان دير الزور سوريه توسط تروريست هاي تکفيري به شهادت رسيد.


مراسم وداع با پيکر مطهر او ظهر امروز سه شنبه 14 آذرماه در معراج شهداي تهران برگزار مي‌شود. سپس پيکر مطهر اين شهيد مدافع حرم براي طواف گرد ضريح مقدس حضرت معصومه(س) راهي شهر قم شده و از آنجا براي انجام مراسم تشييع و خاکسپاري به شهر کرد منتقل خواهد شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید عباس رمضانی که در دوران خدمت سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده بود، با تلاش گروه‌های تفحص شناسایی و فراق ۳۸ ساله خانواده این شهید به پایان رسید.

خبر شناسایی پیکر مطهر شهید رمضانی صبح امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به همت جمعی از فرماندهان ارتش به خانواده وی اعلام شد.

شهید رمضانی سوم مردادماه سال ۱۳۴۵ در اصفهان متولد شد و بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه کله قندی مهران در استان ایلام بر اثر اصابت مستقیم گلوله دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6094302

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود