Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند خوب کوز ادامه دارد.

طرفدری - شب گذشته و در ادامه رقابت های NBA تیم های مدعی سن آنتونیو اسپرز، کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

بوستون سلتیکس 111-100 میلواکی باکس

صدرنشن کنفرانس شرق در خانه موفق شد تعداد بردهای خود را به عدد 21 برساند. در این مسابقه بوستون شروعی بسیار خوب داشت و موفق شد نیمه اول را با برتری 13 امتیازی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در تایم سوم این میلواکی بود که عملکرد بهتری داشت اما در تایم آخر باز هم بوستون بود که بازی بهتری ارائه کرد و در نهایت با اختلاف 11 امتیاز در خانه به پیروزی رسید. در این مسابقه اروینگ 32 امتیاز برای بوستون کسب کرد. در سوی مقابل هم آنتتوکومپو با وجود کسب 40 امتیاز موفق نشد مانع شکست تیم خود شود.

 شیکاگو بولز 91-113 کلیولند کاوالیرز

فرم خیره کننده کاوالیرز ادامه دارد و این تیم شب گذشته موفق شد در بیرون از خانه برابر شیکاگو به پیروزی برسد. مسابقه ای که با عملکرد خوب کوز در نیمه اول آغاز شد و تا پایان مسابقه نیز ادامه پیدا کرد و این یاران جیمز بودند که به دوازدهیمن برد متوالی خود و هفدهمین برد فصل دست پیدا کردند. در این مسابقه کوین لاو با 24 امتیاز و 13 ریباند شب خوبی داشت. در سوی دیگر هم جاستین هالیدی 14 امتیاز برای شیکاگو کسب کرد.

سن آنتونیو اسپرز 96-93 دیترویت پیستونز

این دیترویت بود که در زمین حریف بازی را بهتر آغاز کرد و حتی در نیمه اول با اختلاف اندک 3 امتیاز با برتری رسید. با شروع کوارتر سوم شاهد بازی نزدیکی بودیم که باز هم این پیستونز بود که 20-19 پیروز کوارتر شد اما در تایم پایانی همه چیز تغییر کرد و بازی بهتر اسپرز با پیروزی 27-20 این تیم در این تایم همراه شد تا شاگردان پاپوویچ موفق به کسب برد در این دیدار خانگی شوند. این شانزدهمین برد فصل این تیم بود. آلدریج با 17 امتیاز و 10 پاس گل باز هم مرد اول اسپرز بود.

نیوراورلینز پلیکانز 115-125 گلدن استیت وریرز

وریرز در یکی از دیدنی ترین دیدارهای شب گذشته موفق شد در خانه نیواورلینز به بردی ارزشمند دست پیدا کند. در این دیدار نیمه اول کاملا در اختیار میزبان بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و بازی سراسر هجومی گلدن استیت باعث شد تا این تیم ضمن جبران اختلاف، از حریف خود پیش بیوفتد در نهایت نیز پیروز این دیدار شود تا تعداد بردهایش به عدد 19 برسد. در این دیدار استفن کری با 31 امتیاز شب درخشانی داشت  

سایر نتایج 

فیلادلفیا سونیسیکسرز 101-115 فینیکس سانز

ایندیانا پیسرز 115-97 نیویورک نیکس

شارلوت هورنتس 104-94 اورلاندو مجیک

آتلانتا هاکس 90-110 بروکلین نتس

ممفیس گریزلیز 95-92 مینه سوتا تیمبرولوز

دالاس موریکس 122-105 دنور ناگتس

یوتا جاز 116-69 واشنگتن ویزاردز 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تلاش دو تیم برای کسب پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه بی‌نتیجه ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم راه یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات را مشخص کند و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند عملکرد بهتری در این ضربات داشته باشند و حریف قدرتمندشان را از سر راه بردارند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که رودیگر پشت آخرین ضربه پنالتی که یکی از حساس‌ترین ضربات بود بایستد و آن را به گل تبدیل کند اما این ستاره آلمانی موفق به انجام کار شد و جالب است بدانید که این تنها کمک او به رئال در جریان پنالتی‌‌ها نبود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد زمانی که کواچیچ پشت ضربه پنالتی ایستاد، رودیگر که پیش از این در تیم چلسی با او هم‌بازی بود و شناخت خوبی از این بازیکن داشت به لونین اشاره کرد که او قرار است ضربه پنالتی را به کدام سمت بزند و این دروازه‌بان کروات هم با راهنمایی او توانست این ضربه را مهار کند که نقش مهمی را در پیروزی و صعود رئال ایفا کرد.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!