Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برزیل که با قاطعیت به عنوان تیم نخست به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد فرصت دارد پس از ۱۸ سال دوباره قهرمانی در این بازی‌ها را تجربه کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،برزیل نخستین تیمی بود که توانست جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را کسب کند.

سلسائو در شرایطی که تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی فراز و نشیب زیادی داشتند به راحتی مسافر روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان دوره قبل جام جهانی به بدترین شکل ممکن از آن رقابت‌ها کنار رفت و شکست سنگین ۷ بر یک را برابر آلمان تحمل کرد.

با این حال برزیل نسبت به چهار سال گذشته تیم بهتری شده و قطعا یکی از مدعیان دوره پیش رو است. پر افتخارترین تیم جهان فرصت دارد با رهبری گران‌ترین بازیکن جهان نتیجه درخشانی را رقم بزند و اشک‌های چهار سال پیش را به یک جشن ملی تبدیل کند.

* ستاره

نیمار

 

مهاجم پرحاشیه پاری سن ژرمن امید اول کشورش است. مردم برزیل زمانی که او دیدار برابر آلمان را به علت آسیب دیدگی از دست داد اشک ریختند و سپس تلخ‌ترین شکست تاریخشان به ثبت رسید.

نیمار در این تابستان با تصمیم عجیب خود تا به امروز نام خود را سوژه اصلی رسانه‌ها کرده است. او با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را ترک و به پاری سن ژرمن پیوست تا گرانترین انتقال تاریخ رقم بخورد. بازیکن برزیلی که دوران درخشانی در بارسا داشت تصمیم گرفت از زیر سایه مسی درآید و ستاره اول تیمش باشد. با این حال او در پاری سن ژرمن به مشکلاتی برخورد اما همچنان عملکرد خوبی دارد.

نیمار که توانست در تابستان پارسال با رهبری تیمش مدال طلای المپیک را به افتخارات کشورش در این بازی‌ها اضافه کند جام جهانی پیش رو را به عنوان فرصتی می‌بیند تا توپ طلا را به دست آورد و بهترین بازیکن سال فیفا شود.

* سرمربی

تیته

سرمربی برزیلی پس از ناکامی کشورش در کوپا آمه ریکا جانشین دونگا شد. تیته نخستین حضورش را در نیمکت تیم ملی تجربه کرد و تا به امروز نتایج خوبی با برزیل کسب کرده است. او توانست کشورش را به عنوان نخستین مسافر، راهی جام جهانی کند. همچنین تیمش بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و می‌تواند در رقابت‌های تابستان آینده امیدوار باشد نخستین عنوان قهرمانی را با تیم ملی بالای سر ببرد. تیته در تیم‌های باشگاهی که حضور داشت عناوین متعددی را به دست آورد.

* تیم ملی برزیل در یک نگاه:

افتخارات: پنج قهرمانی در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰ و ۲۰۰۲

بهترین گلزن: پله (۷۷)

بیشترین بازی: کافو (۱۴۲)

نحوه صعود: تیم اول منطقه آمریکای جنوبی

عملکرد دوره قبل: چهارم

هم‌گروه‌ها: سوییس، کاستاریکا، صربستان

 

 

 

منبع:ایسنا

 

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه ۴ مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.

بسیاری از تماشاگران از ساعت‌ها پیش برای یافتن مکانی مناسب در محل برگزاری کنسرت این خواننده ۶۵ ساله حاضر شده بودند.

تخمین زده می‌شود که حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر برای حضور در این کنسرت به ساحل کوپاکابانا در این شهر آمدند و به گفته سازمان‌دهندگان کنسرت این ساحل معروف را به «بزرگترین صحنه رقص در جهان» تبدیل کردند.

مدونا ۶۵ ساله در کنسرتش این ساحل را «زیباترین مکان در جهان» توصیف کرد.

کنسرت ریو به عنوان ایستگاه پایانی تور جهانی مدونا و برای تشکر از حمایت‌های هوادارانش در طول چندین دهه، برگزار شد.

علاوه بر جمعیت زیادی که در ساحل دور هم گرد آمده بودند، بسیاری از ساکنین این منطقه هم از پنجره‌های خانه‌های خود، هتل‌ها و همچنین قایق‌ها به تماشای این کنسرت پرداختند.

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر