Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:22:15 GMT

صرافی ستاره سهیل؛ فصل جدید خدمات صرافی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۲۶۲۵

صرافی ستاره سهیل؛ فصل جدید خدمات صرافی

 

تا همین چند سال پیش یا شاید تا همین اواخر، شما مجبور بودید برای دریافت خدمات مربوط به نرخ ارز مانند قیمت یورو یا نرخ دلار، خودتان به صرافی بروید و زمان زیادی را برای دریافت خدماتی از این دست هدر بدهید.

به نظر می‌رسد دیگر زمان آن رسیده که با پیشرفت تکنولوژی، گسترش بستر اینترنت و به کارگیری ابزارهای هوشمند به سمت خدمات آنلاین در این حوزه بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرافی ستاره سهیل با به کارگیری پیشرفته‌ترین امکانات در بستر اینترنت و هم سو شدن با علم و تکنولوژی روز توانسته بستری فراهم کند که با توجه به نیاز مشتریان در حوزه‌های مختلف خدمات متنوع و مدرنی را ارائه کند.

سرعت، دقت و امنیت سه فاکتوری است که صرافی ستاره سهیل و خدمات آن را از دیگر صرافی‌ها متمایز کرده است.

ارسال پول به خارج از کشور

افراد به دلایل مختلف ممکن است به ارسال پول به خارج از کشور نیاز داشته باشند.برای ارسال پول به خارج از کشور می‌توانید از حواله بانکی بین المللی یا حواله های غیر بانکی استفاده کنید. در ادامه این دو راه را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین کزینه برای انجام امور خود را انتخاب کنید.

ارسال پول به خارج از کشور با حواله بانکی

حواله بانکی نوعی حواله است که با استفاده از سیستم‌های بانکی بین المللی انجام می‌پذیرد و با استفاده از آن‌ها پول به حساب بانکی طرف مقابل شما در خارج از کشور واریز می‌شود.

در حال حاضر عملیات انتقال پول بین المللی با استفاده از سیستم معتبر سوئیفت انجام می‌شود. این سیستم مطمئن به شما کمک می‌کند تا به راحتی هر میزان پول که در نظر دارید را در کمال امنیت به حساب بانکی در هر کشوری ارسال کنید.

در حال حاضر حواله‌های مختلفی مثل حواله دلار به آمریکا، حواله یورو به اروپا، حواله درهم به امارات و حواله سوئیفت به ده‌ها کشور مختلف دیگر توسط صرافی ستاره سهیل امکان پذیر است. همچنین بر خلاف صرافی‌های دیگر، شما می‌توانید جهت انجام تمامی حواله‌های خرد خود، با هر مبلغی، از خدمات حواله ارزی صرافی ستاره سهیل استفاده کنید.

حواله غیر بانکی به خارج از کشور

حواله غیر بانکی برای انتقال پول به خارج از کشور، انواع مختلفی دارد. از معروف‌ترین سیستم‌های حواله غیر بانکی که همه با آن آشنایی دارند، حواله وسترن یونیون است که از مزیت های آن میتوان به سرعت بالای انتقال پول (در حد چند ساعت)‌ در کنار عدم نیاز به حساب بانکی اشاره نمود. در واقع شما برای استفاده از این نوع حواله تنها به یک مدرک شناسایی از نوع پاسپورت نیاز دارید.

صرافی ستاره سهیل ، خدمات وسترن یونیونو دیگر حواله غیر بانکی مانند مانی گرام را با پایین‌ترین میزان کارمزد، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

خدمات دریافت و پرداخت بین المللی

ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی، اگر از آن دسته افرادی باشید که ارسال پول به خارج از کشور یا خرید کالا، خدمات یا نمونه محصول از شرکت‌های خارجی در فعالیت‌های شما وجود داشته باشد، حتما نام این شرکت‌ها را هم شنیده‌اید.

صرافی ستاره سهیل، برای رفع نیاز افراد در راستای خدمات دریافت و پرداخت بین المللی تلاش کرده تا با ایجاد بسترمناسب، امکان دریافت و پرداخت به وسیله سیستم‌های پرداختی بزرگ از جمله ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی را فراهم کند.

اعلام نرخ لحظه ای و خرید و فروش ارزهای مختلف

صرافی ستاره سهیل این امکان را فراهم کرده است تا نرخ تمامی ارزهای رایج را به صورت خدمات اعلام نرخ لحظه ای ارز در وب‌سایت این مجموعه ببینید و با توجه به نمودارها و تحلیل‌های موجود برای ارزهای مورد نظر خود تصمیمی به موقع برای خرید یا فروش این ارزها بگیرید. اگر برای سرمایه گذاری روی این ارزها حساب باز کرده اید صرافی ستاره سهیل با ارائه خدمات خرید و فروش ارز در این زمینه یاری رسان شما خواهد بود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او درباره زندگی در اروپا ادامه داد : زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

خطیبی افزود: اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت:‌ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد خبر 847254 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

دیگر خبرها

  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد