Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:42:06 GMT

توقیف ۳ محموله کالای قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۳۵۱۰

توقیف ۳ محموله کالای قاچاق در لرستان

خرم آباد - سه محموله کالای قاچاق در استان لرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظای لرستان در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده و کشف مقدار ۲۴ تن انواع پارچه خارجی قاچاق در آزاد راه خرم آباد - پل زال خبر داد.  

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق خصوصاً قاچاق کالاهای گمرکی در محور آزاد راه خرم آباد - پل زال یک دستگاه خودرو کامیون کشنده را شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو ماموران ۲۴ تن انواع پارچه ساخت کشور چین و فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، گفت:کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را چهار میلیاردریال اعلام کردند.

وی در پایان گفت: فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

کشف مواد غذایی قاچاق درکوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف مواد غذایی قاچاق به ارزش ۷۸ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی نجات کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی وکالای قاچاق این فرماندهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی در اجرای ایست و بازرسی های مقطعی در محور جاده ترانزیتی جنوب به غرب کشور درحوزه استحفاظی بخش «درب گنبد» به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و بلافاصله برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: مامورین دربازرسی از خودرو توقیف شده موفق شدند مقادیر زیادی اجناس از نوع مواد غذایی، نوشیدنی و چای خارجی که همگی فاقد مجوز گمرکی بودند را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۷۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال اعلام داشتند افزود: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال و همچنین یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

توقیف ماکرو ویو های قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف ۲۹ دستگاه ماکرو ویو قاچاق در آزاد راه خرم آباد - پل زال خبر داد.

سردار محمد مهدیان نسب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق، در محور آزاد راه خرم آباد پل زال و اندیمشک به طرف خرم آباد یک دستگاه خودرو کامیون را شناسایی و توقیف کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو، ۲۹ دستگاه ماکرو ویو فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

وی دگفت: فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق