Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار گفت: بیش از 300 داوطلب در رده های سنی مختلف در جمعیت هلال احمر گرمسار در ماموریت های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف تبیین جایگاه این رکن مهم در جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولان در سالن مدیریت بحران گرمسار برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلینی رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار به خدمت سازنده داوطلبین جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: بسیاری از خدمات در جمعیت هلال احمر اجرایی و مردمی است و این داوطلبین از بطن مردم با انواع قشری مختلف می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار در ادامه افزود: ما به دنبال اختصاصی کردن فعالیت های داوطلبین جمعیت هلال احمر در شهرستان هستیم تا با تمرکز در فعالیت یک نتیجه خوبی بگیریم .

گلینی اظهار کرد: داوطلبین جمعیت هلال احمر در فعالیت های امدادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی خیرین نیز فعالیت های موثری را با جمعیت هلال احمر دارند .

وی در ادامه گفت: داوطلبین جمعیت هلال احمر در  زمینه جمع آوری کمکهای مردمی به خصوص در زمینه زلزله استان کرمانشاه و ساماندهی به اقلام اهدایی اقدام خوبی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا