Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان از فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه خدابنده در مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل اشراق24،سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان از فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه خدابنده در مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که ۳ گروه جهادی از بسیج سازندگی سپاه خدابنده برای فعالیت به مدت ده روز به این مناطق برای خدمت رسانی به مردم اعزام شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش بسیج سازندگی برای وقوع احتمالی سیل در برخی استان‌ها

بسیج سازندگی کشور برای احتمال وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در وضعیت «آماده‌باش» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سردار زهرایی با ابلاغ آماده‌باش به کلیه پرسنل بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی استان‌های در معرض سیل، گفت: همه نیروها با تجهیزات و ماشین‌های تخصصی برای پیشگیری و امدادرسانی سیل، آمادگی خدمت‌رسانی را داشته باشند.

وی از گروه‌های جهادی مستقر در استان‌های درگیر سیل احتمالی به‌ویژه استان‌های غربی درخواست کرد با فراخوان اعضای گروه خود، آمادگی لازم برای امدادرسانی به سیل‌زدگان و حضور در منطقه را داشته باشند.

زهرایی همچنین اعلام کرد که بسیج سازندگی استان‌ها همکاری و هماهنگی لازم با هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان را برقرار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش بسیج سازندگی کشور درباره احتمال سیل در برخی استان‌ها
  • آماده‌باش بسیج سازندگی برای وقوع احتمالی سیل در برخی استان‌ها
  • درخشش گروه های جهادی خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم
  • فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی
  • آمادگی 135 گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری