Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مددجویان شهرستان کامیاران در سال جاری اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، «محمد رسول شیخی‌زاده» در مراسم واگذاری خودرو نیسان زامیاد به مددجویان شهرستان کامیاران، با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های کمیته امداد توانمند کردن مددجویان تحت حمایت است که از طریق ایجاد اشتغال و تأمین مسکن انجام می‌شود، اظهار کرد: در این راستا احداث و خرید 18 واحد مسکن مددجویی به شهرستان کامیاران اختصاص داده شده که تاکنون 8 واحد آن تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که برای این تعداد مسکن 514 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: امسال  بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کامیاران اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای مابین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا برای تحویل خودرو نیسان زامیاد و ایجاد اشتغال برای مددجویان منعقد شده است که 15 دستگاه سهمیه شهرستان کامیاران بوده که تاکنون هشت نفر از مددجویان جهت تحویل این خودروها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: ارزش هر یک از این خودروها  35 میلیون تومان است که به‌صورت تمام قسط و با تخفیف هفت درصد در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد