Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:39:06 GMT

محسن توسلی و حامد سلیمان داود «بت‌شکن‌ها» را منتشر کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۴۳۸۸

محسن توسلی و حامد سلیمان داود «بت‌شکن‌ها» را منتشر کردند

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت قطعه «بت شکن ها» به خوانندگی مشترک محسن توسلی و حامد سلیمان داود منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماهنگ «بت شکن ها» به خوانندگی مشترک محسن توسلی و حامد سلیمان داود همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت منتشر شد. این اثر موسیقایی که با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایرانی در سوریه تولید شده از جمله آثاری است که در آن برای اولین بار یک خواننده شیعه در کنار یک خواننده سنی برای هفته وحدت کاری را با هدف مشترک تولید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم صرافان شاعر قطعه فارسی، مرتضی حیدری آل کثیر شاعر بخش عربی، امید رهبران تنظیم کننده، حامد سلیمان داود خواننده سوریه ای به عنوان خواننده بخش عربی و محسن توسلی به عنوان خواننده بخش فارسی در این قطعه گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داود آزاد به صحنه می‌رود

این هنرمند که سال گذشته تور کنسرتی را با عنوان «خراباتیان شمس» برگزار کرده بود، حالا در یک کنسرت بهاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد.

در این اجرا که شامگاه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، داود آزاد با همراهی گروه موسیقی «سپهر» قطعاتی از موسیقی عرفانی را اجرا خواهد کرد و سید سلمان حسینی، پیام شریف‌نژاد، لبیب جذبانی، پرنیان آقایی‌نژاد، راضیه شیخ، رویا ریاضی، داوود خوشنودی،‌ پویا خوشبین، حامد کی‌پور،‌ هدایت اسماعیلی، پدرام محمدنژاد، عرفان حسینی و رمضان ساور در گروه نوازندگان او را همراهی خواهند کرد.

داود آزاد فراگیری ساز تار را از ۲۰ سالگی به‌طور خودآموز آغاز کرد. او از همان ابتدا، برای جست‌وجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی تلاش کرد. آزاد جزو معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کرده است.

این هنرمند موسیقی در نواختن سازهای تار، سه‌تار، عود و رباب، تنبور، دف و کمانچه تخصص دارد و تا به حال بیش از ۳۰۰ کنسرت در ایران، هند، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، استرالیا و ... برگزار کرده است.

این هنرمند چند روز دیگر ایران را ترک خواهد کرد و اجراهایش را در تورنتو از سر خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...