Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارآفرین دلیجانی گفت: با افزایش تعداد کارکنان در کارگاه خیاطی تولیدات افزایش پیدا کرد ولی از آن طرف فروش محصولات کاهش پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان  توسعه کارآفرینی یکی از مولفه‌های اقتصادمقاومتی بوده و حمایت از کارآفرینان یک ضرورت انکارناپذیر در توسعه اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به‌عنوان ارکان اساسی توسعه و ایجاد اشتغال در کشور امری ضروری است. 

 

حمایت مسئولان از کارآفرینان، ایده‌ها و کسب و کارهای نو به‌عنوان ارکان اساسی توسعه و ایجاد اشتغال می‌تواند به خروج از رکود و ارتقاء سطح زندگی مردم کمک کند و سبب کاهش آمار بیکاری در جامعه شود.

 

زمانی‌پور یکی از کارآفرینان دلیجانی است که با اندک داشته مالی خود آستین همت را برای به گردش درآوردن چرخه اقتصادمقاومتی بالا زده است.

 

وی در گفتگو با پیام دلیجان یکی از دلایل ورود خود به بازار کار و حوزه کارآفرینی را علاقه شخصی عنوان کرد و گفت: از همان ابتدا علاقه خاصی به حرفه خیاطی داشتم و همین خود انگیزیه‌ای شد تا از سال گذشته کار خود را شروع کنم.

 

وی افزود: زمانی که کار را شروع کردم باتوجه به اینکه تنها یک چرخ خیاطی داشتم، تصمیم گرفتم در خانه به کار دوخت تشک و پشتی‌های سنتی بپردازم.

 

 

زمانی‌پور اظهار کرد: تبلیغات در فضای مجازی فرصتی را برایم مهیا کرد که بتوانم بازار خوبی برای تولیدات خود پیدا کنم و کمک کم فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهم.

 

وی افزود: با رونق گرفتن بازار فروش تولیدات، موفق شدم بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی و با اتکاء به توان مالی خود کارگاهی را در شهرک صنعتی دلیجان راه‌اندازی کنم و افراد بیشتری را به کارگیری کنم تا جایی که در حال حاضر برای ۱۲ نفر در همین کارگاه ایجاد اشتغال کرده‌ام.

 

این کارآفرین دلیجانی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی موجود بازار فروش تولیدات رونق چندانی ندارد، گفت: متاسفانه در بحث فروش روز به روز شرایط بدتر می‌شود و ناچار به انبار کردن تولیدات هستم تا شاید فرصت بهتری برای فروش در آینده مهیا شود؛ به ناچار تمامی سرمایه خود را برای حفظ کارگاه تا به امروز هزینه کرده‌ام تا بتوانم کارگاه تولیدی را اداره کنم.

 

وی با گله‌مندی از مسئولین بیان کرد: برای اینکه بتوانم بخشی از تولیدات کارگاه را به فروش برسانم ناچار شدم تا در کنار جاده بساط دستفروشی به پا کنم ولی با مخالفت جدی مسئولان راهداری مواجه شدم و متاسفانه مسئولان شهری هم همکاری لازم را در بحث فروش ندارند به طوری که اجازه فروش تولیدات را در بازار روز را به من نداده‌اند ولی من همچنان امیدوار هستم که بتوانم علاوه بر توسعه کارگاه فرصت اشتغالزایی برای افراد بیشتری را فراهم سازم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!

آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش خواهد رساند.

این در حالی است که دایی هم عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می‌آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل