Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری پیرامون دیدار با سپاهان در هفته پایانی نیم فصل اول و شرایط آبی پوشان صحبت هایی را مطرح کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

از بازگشت روزبه خوشحالم

فردا یک بازی سخت خواهیم داشت. خوشحال هستم که روزبه می تواند برای استقلال بازی کند زیرا فکر می کردم بعد از آن خطای سنگین نتواند بازی کند اما او شانس آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه تلاش کرد و می تواند حالا بازی کند. چپاروف نیز به تیم ما بازگشته و بسیار خوب است که بعد از آسیب دیدگی سطحی برابر پیکان او را داریم. به دلیل همین آسیب دیدگی من او را تعویض کردم. امروز بعد از تمرین برای ترکیب فردا تصمیم می گیرم.

گل زدن برابر سپاهان مهمترین موضوع است

سپاهان را به خوبی می شناسم. نه تنها سپاهان بلکه دیگر تیم ها را نیز می شناسم زیرا آن ها را آنالیز می کنم و می دانم که چه کاری باید انجام دهیم. امیدوارم که تیم من فردا بتواند نمایش خوبی داشته باشد. مهم ترین مساله برای ما به گل رسیدن و گل زدن است.

استقلال قبل از من تاکتیک نداشت

اگر شما هنوز پیشرفت استقلال را ندیدید، باید بگویم بازی های قبلی و الان استقلال را مقایسه کنید تا ببینید تیمی که قبلا در سطح بدی بود، اکنون در چه سطحی است. من می دانم که استقلال تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. من تیمی را تحویل گرفتم که تاکتیک نداشت و بدنسازی خوبی نداشت اما استقلال الان به اندازه ای پیشرفت کرده که هر 11 نفر دفاع می کنند. هدف من این است که در آخر فصل در جمع مدعیان قهرمانی باشیم. مهم ترین موضوع این است که من در حال تلاش برای جذب یک مهاجم بسیار خوب هستم زیرا ما به یک مهاجم نیاز داریم.

امیدوارم برنده باشیم

مانند بازی های قبلی می خواهیم همه زمین را در اختیار داشته باشیم. مهم ترین موضوع این است که مانند بازی های قبلی از تمام زمین استفاده کنیم و امیدوارم همانگونه که برنامه ریزی کردیم به گل برسیم و برنده از زمین خارج شویم.

ترکیب ما تغییر می کند

برای دیدار با سپاهان قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. این امکان وجود دارد که قائدی در ترکیب بازی کند. همیشه بعد از تمرین بهترین ها را در زمین می گذارم و مهم ترین مساله این است که من از بازیکنانی استفاده می کنم که در تمرین عملکرد خوبی دارند و به فشارهای اینستاگرام و مردم توجه نمی کنم. استقلال یک باشگاه بسیار بزرگ است و ما همه تلاش خود را انجام می دهیم تا استقلال را به جایگاه اصلی برسانیم و این موضوع شدنی نیست تا اینکه قدرت ما افزایش یابد. این هدف من است و امیدوارم استقلال دوباره به جایگاه خود دست پیدا کند و در آسیا بهترین باشد. برای من مهم نیست مردم چه می گویند، من راه خودم را ادامه می دهم زیرا این راه همواره با موفقیت همراه بوده است.

به اردوی دوبی نیاز داریم

من در ایران هستم و ما 3 روز تعطیلات داریم. با باشگاه و مدیریت صحبت کردم که یک اردوی مطلوب با کیفیت و قیمت مناسب در امارات داشته باشیم. این امکان وجود دارد که در امارات یک سری قرارها داشته باشم و می خواهم این اتفاق انجام شود. زیرا ما می خواهیم برای دور برگشت و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. تمام تلاش ما بر این هست که ما تیم خود را جمع کنیم و بهترین عملکرد را جمعی داشته باشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری پس از پیروزی 2-0 استون ویلا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لئون بیلی در دقیقه 84 و اولی واتکینز در دقیقه 87 برای استون ویلا گلزنی کردند تا این تیم در بازی خارج از خانه یکی مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را شکست دهد.

چقدر به بازیکنانت افتخار می‌کنی؟ امری در پاسخ به این سوال گفت:"من خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم بازیکنانم تمرکز زیادی داشتند. ما فرآیند خود را به صورت تیمی و فردی تجزیه و تحلیل می‌کردیم. این دیدار را به عنوان یک بازی بسیار سخت اما یک فرصت عالی برای کسب سه امتیاز می‌دیدیم. آماده بودیم که قوی بازی کنیم و در طول بازی تخت فشار باشیم. باید در زمین احساس راحتی می‌کردیم و سعی می‌کردیم به تدریج مالکیت توپ را حفظ کنیم و موقعیت‌هایمان را بسازیم.

آیا مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستید؟

هفته سی و سوم. بسیار خوب، 63 امتیاز داریم... اکنون می‌توانیم مدعی باشیم. برای حفظ این روند باید بسیار اشتیاق داشته باشیم.

این بازی بهترین عملکرد شما در این فصل بود؟

دقیقا نمی‌دانم، فکر می‌کنم ما کم و بیش یکسان بازی کردیم. بازی با آرسنال در این استادیوم یا ویلا پارک، هر دو بسیار دشوار است. هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و به نظرم بهتر است سعی کنیم در 38 مسابقه ثابت قدم باشیم و البته هر مسابقه خیلی مهم است. ما باید تلاش کنیم و در هر بازی تمرکز کنیم. امروز ما فوق‌العاده دفاع کردیم، همانطور که بارها در طول 90 دقیقه در منچستر مقابل سیتی بازی کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. امروز هم همین ایده را داشتیم. همچنین از چند ویدیو بازی مقابل سیتی استفاده و آن را تکرار کردیم.

آیا به دلیل مربیگری در این تیم احساسی قوی بین شما و آرسنال وجود دارد؟

نه. آمدن به اینجا برای یک مربی مهم است چون به عنوان مربی آمدن به اینجا و شکست دادن آرسنال، بسیار دشوار است. بعد از جدایی از آرسنال، دو بار به ورزشگاه آرسنال آمدم - یکبار با ویارئال و دیگری هم امشب رقم خورد. حضورم در آرسنال به صورت انفرادی فوق العاده بود، اما اکنون تمرکزم روی استون ویلاست، برای من برد امشب مانند همان سه امتیازی است که مقابل برنتفورد و هفته بعد بورنموث به دست می‌آوریم!

دیگر خبرها

  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!
  • ناامیدکننده، هیچ‌چیز از خرید بارسا ندیدیم
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم
  • تاکتیک خوب نکونام باعث برد استقلال شد/ مبادا مدیریت باشگاه مانع قهرمانی بشود