Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:58:43 GMT

3 توله سگ درقیر گرفتار شدند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۵۲۹۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: روستائیان هندی در حرکتی انسان دوستانه 3 توله سگ را که درون قیر خشک شده گیر کرده بودند نجات داده و نزد مادرشان بازگرداندند.

حجم ویدیو: 1.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

در ویدئویی که از لحظه نجات این توله سگها گرفته شده دیده می شود که هر 3 سگ کوچک ساعتها درون قیر گیرکرده و به شدت ضعیف شده اند.

روستائیان پس از یافتن این حیوانات آنها را به سختی نجات داده و پس از پاک کردن بدنشان نزد سگ مادر بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستائیان می گویند با شنیدن صدای ناله سگها متوجه حضورشان شده و به این حیوانات کمک کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: طبیعی بود که در این بازی پرسپولیس برنده شود، چون روند رو به رشدی دارد. البته پرسپولیس خلق موقعیت‌های زیادی می‌کند و به خاطر اینکه از فرصت‌های خود بهره کافی را نمی‌برد، اشکال بزرگی دارد که باید رفع شود. تا پیش از این در بازی‌های پرسپولیس کمتر شاهد خلق موقعیت بودیم و حالا که این فرصت‌ها ایجاد می‌شود، استفاده‌ای از آنها نمی‌شود و این موضوع به ضرر تیم خواهد بود. چون وقتی از موقعیت‌ها بهره نبرید فرقی نمی‌کند آنها را به دست آورده‌اید یا نیاورده‌اید.

پرسپولیس نیاز به بازیکن مستعد در خط حمله دارد

وی ادامه داد: اگر از این فرصت‌ها استفاده شود، شرایط تیم بهتر خواهد شد و از نظر روحی روانی شرایط تیم بهتر می‌شود، رقبا با نگرانی بیشتری مقابل تیم می‌ایستند، وقتی از موقعیت‌ها بهره کافی برده نمی‌شود ناخواسته تیم از لحاظ ذهنی و روحی دچار استرس می‌شود. این وضعیت استرس در جریان بازی روی بازیکن تأثیر می‌گذارد. اشکال هم با حضور مهاجم ششدانگ و گلزن حل می‌شود. یک تیم نیاز به بازیکن مستعد در خط حمله دارد، بازیکنی که چارچوب شناس باشد و قدر موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد بداند.  

تقصیری بر گردن سرمربی نیست

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه برخی معتقدند اوسمار به عنوان سرمربی تیم در زمینه هدر رفتن موقعیت‌های متعدد پرسپولیس  باید تدبیر داشته باشد، گفت: تقصیری بر گردن سرمربی نیست. او برنامه‌اش را می‌چیند و ارزش مهاجمان در موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شود، مشخص خواهد شد. کیفیت مهاجم در نحوه استفاده از فرصت‌های گلزنی مشخص می‌شود. وقتی گلزنی می‌کنی بازیکنی با کیفیت هستی و وقتی که موقعیت را هدر می‌دهی، یعنی بازیکنی بدون کیفیت کافی هستی، این موضوع دیگر ربطی به سرمربی تیم ندارد.  

جذب مهاجم گلزن در پرسپولیس عملی نشد

وی درباره اینکه راهی وجود دارد تا پرسپولیس بتواند مشکل گلزنی خود را حل کند، گفت: اول فصل باید مهاجم ششدانگ و چارچوب شناس برای پرسپولیس جذب می‌شد. منتهی جذب مهاجم گلزن عملی نشد و بازیکنانی جذب شدند که نتوانستند مشکل گلزنی تیم را حل کنند. در نهایت هم پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است. بازیکن اگر کیفیت خوبی داشته باشد به گلزنی ادامه می‌دهد. بازیکنی که چارچوب شناس باشد یک یا دو بازی گلزنی نمی‌کند، در همه بازی‌ها به تیمش کمک می‌کند. گلزنی هم نکند در گل‌ها اثرگذاری مستقیم یا غیرمستقیم دارد. وقتی که کمک نمی‌کند یعنی از کیفیت ایده‌آل برخوردار نیست.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واشنگتن پست: بایدن گرفتار جنگی شده که آن را نمی خواهد
  • درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست
  • هاآرتص: اسراییل در بحران خطرناکی گرفتار شده است
  • پرداخت ۵۸۵ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در خراسان جنوبی
  • «سردرد فضایی» می‌تواند فضانوردان را گرفتار کند
  • گرفتار شدن کاروان نتانیاهو در میان معترضان + فیلم
  • کدام انسان‌ها گرفتار عذاب مهین می‌شوند؟
  • کدام انسان ها گرفتار عذاب مهین می شوند؟
  • مقاوم سازی ۳۲درصد از خانه های روستائیان چالدران
  • این اشتباه ساده شما را گرفتار سرطان روده می‌کند+ فیلم