Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خادمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت و گو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع)، وحدت را از ضروریات جامعه دانست و اظهار کرد: عوامل ارزشی وحدت بهتر از دلایل مادی آن است.
وی با بیان اینکه در وحدت گاهی مسئله ارزش های متعالی یعنی دین مطرح است، ادامه داد: تمام ادیان الهی قایل به یگانگی و توحید خداوند می باشند و بنا به صریح آیات قرآن، دین باید محور باشد که همان وحدت اسلامی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه گاهی افراد حول اندیشه های مذهبی خود وحدت می کنند، خاطرنشان کرد: وحدت به این معنا نیست که افراد از اعتقادات خود دست بکشند که شدنی نیست زیرا اگر اعتقادات ریشه قلبی نداشته باشند، باور به وجود نمی آید.
حجت الاسلام خادمی اعتقاد به خدای واحد، کتاب واحد یعنی قرآن و محبت اهل بیت(ع) را از عوامل مهم وحدت میان فرقه های اسلامی برشمرد و گفت: وقتی در اصول اسلامی خود یکی هستیم باید اخوت دینی برقرار کنیم.
وی با بیان اینکه امروز صهیونیسم جهانی دشمن مشترک امت اسلام است، اضافه کرد: نخستین قبله همه مسلمانان بیت المقدس، امروز در دست صهیونیسم جهانی است که این حزب سیاسی از یهودیان متفاوت است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: یهودیان نیز صهیونیسم را که خود را نژاد برتر می دانند، قبول ندارند.
حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی معتقد است خداوند دو نوع حیوان چهارپا و دو پا که همان انسان است را برای خدمت به آن ها خلق کرده و این مایه تاسف جهان اسلامی است که جمعیت چهار میلیونی این موجودات، قلب جهان اسلام را تسخیر کرده است.
وی با بیان اینکه عیب است که مسلمانان از کیان خود دفاع نکنند، ادامه داد: دشمنان با تفرقه افکنی به دنبال حکومت اند و باید امت اسلام با وحدت و یکدلی توطئه های دشمنان و صهیونیسم جهانی را خنثی نمایند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سبب تغییر معادلات جهانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با بیان اینکه فرهنگ حاکم بر جامعه فرهنگ اسلام، مقاومت و دفاع از اسلام است افزود: نظام اسلامی به پشتوانه مردمی و نیرو‌های نظامی مقتدر در برابر هر زورگویی و دفاع از کیان خود ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عملیات وعده صدق نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است و بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که از درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت عملیات وعده صادق از خارج این سرزمین ضربه سهمگین بر حیثیت، اعتبار و همینه اسرائیل وارد کرد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به ارزش های دینی در تولید محصولات فرهنگی
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید/ عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • عملیات وعده صادق سبب تغییر معادلات جهانی شد
  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند