Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا ( ۱۵ آذرماه) ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید شروع می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا ( ۱۵ آذرماه) ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احد وظیفه ، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده به سبب پایداری نسبی هوا، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی تهران، کرج، قزوین، تبریز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: گرد و غبار در برخی مناطق غرب کشور در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، روز پنجشنبه (۱۶ آذرماه) ضمن افزایش فعالیت سامانه بارشی، گستره بارش غرب، جنوب غرب همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی را فرا خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود. همچنین از اواخر روز پنجشنبه بارش از نوار غربی کشور کاهش می‌یابد و بارندگی در این روز غالبا در زاگرس جنوبی و دامنه و ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور روی می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد هوای تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری، غبارآلود، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۸ و ۳ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین تهران در روز پنجشنبه ابری، همراه با بارش پراکنده و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در بعدازظهر با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار موقت باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد به دلیل فعالیت موج نسبتا ضعیف بارشی طی ساعات بعدازظهر امروز تا اوایل شب در برخی نواحی استان بویژه نیمه جنوبی استان رشد ابر و احتمال رگبار موقت باران و برف و افزایش موقتی سرعت وزش باد دور از انتظار نمی‌باشد. 
مرادی افزود: با افزایش پایداری جو فردا جمعه آسمان استان عمدتا صاف تا کمی ابری و طی روز شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: با ورود موج بارشی ضعیف دیگری احتمال برخی بارش‌های رگباری در استان هواشناسی روز یکشنبه پیش بینی می‌شود. 
مرادی گفت: سرعت وزش باد در  این روز در استان نسبتا شدید خواهد بود.

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار موقت باران
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان