Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمود زمانی قمی صبح امروز در اجلاس استانی نماز یزد که به میزبانی شهرستان بافق برگزار شد، اظهار داشت: همه بر این مطلب توافق داریم که فضای مجازی در کشور ما فضای خوبی نیست.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته توع استفاده ای که از فضای مجازی صورت می‌گیرد، نسبت به استفاده‌هایی که در کشور ما از این فضا صورت می‌گیرد، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد با تاکید بر اینکه ما باید به جوانان و جامعه قدرت انتخاب بدهیم، گفت: فضای مجازی لاجرم وجود دارد و توسعه پیدا می‌کند و ما ناچار هستیم که این فضا و این واقعیت را پیرامون خودمان ببینیم و باورش کنیم ولی اینکه یک جامعه خوب ببیند و خوب انتخاب کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
زمانی قمی گفت: فضای مجازی ما گویای فضای حقیقی ماست و هر آنچه که ما در ظاهر جامعه می‌بینیم، باطن تمام مسئولان کشور هست و اگر در فضای مجازی دیده می‌شود که آبروی افراد ریخته می‌شود، می‌توان رگه‌های این اقدام را در فضای حقیقی هم دید.
وی افزود: جامعه‌ای که از اخلاق فاصله بگیرد فضای مجازی آن جامعه با تکنولوژی برتر سعی می‌کند از اخلاق فاصله بگیرد و جامعه متخلق هم فضای مجازی اخلاقی دارد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه، مسئولان، مدیران و بزرگان باید نسبت به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشند و برای رفع آن تلاش نمایند.
زمانی قمی اظهار امیدواری کرد که همه ادارات و ارگان‌ها و مسئولان یزد به اقامه نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند و خاطرنشان کرد: نماز اول بر روی فضای حقیقی جامعه و بعد در فضای مجازی تاثیرگذاری می‌کند و در صورتی که جامعه حقیقی ما به نماز توجه خاص و زیادی داشته باشند، قطعا بسیاری از مشکلات فضای مجازی ما رفع می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • فضیلت‌های اخلاقی تحقق جامعه آرمانی را رقم می‌زند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان