Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه روز دانشجو، ۷ دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تبریز، قم، گلستان، همدان، جیرفت، هرمزگان برنامه های ویژه ای را برای دانشجویان برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته کرامت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) جشن دانشجویی «نوبرانه» توسط تعدادی از تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دانشجویان در سالن زکریا رازی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه روز دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات متنوع ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، پینت بال و ورزش‌های همگانی ویژه دانشجویان دختر و پسر با همکاری بسیج دانشجویی، شورای صنفی و اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار کرد.

اعزام ۴۳ نفر از دانشجویان دختر به اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس و تجلیل و تقدیر از برگزیدگان علمی، فعالان کانون‌های دانشجویی و تشکل‌های اسلامی و انجمن‌های علمی و همچنین برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی بازدید از ارگ قدیم و جدید بم ویژه دانشجویان دختر و پسر از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

همچنین اولین نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با دبیران کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه در آستانه روز دانشجو و با هدف ارتباط بیشتر و هم‌فکری بین مسؤولین و دانشجویان دانشگاه برگزار شد. در این نشست دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه گفت: با همفکری همدیگر برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که همه سلایق دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شود و بتوانیم شاهد حضور حداکثری دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی، فوق برنامه و ورزشی در دانشگاه باشیم.

به همت بسیج دانشجویی، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم همایش بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و دکتر انوشه استاد برجسته روان‌شناسی کشور و محوریت «سبک زندگی دانشجویی» در سالن همایش‌های شهید یخچالی پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

بسیج دانشجویی، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای برگزاری این همایش مشارکت داشتند و از دانشجویان برتر جشنواره فرهنگی ولایت در رشته‌های مختلف عکاسی، ادبی و شعر و فتوشاپ با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

برپایی نمایشگاه آثار دانشجویان قمی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های روز دانشجو در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم بود.

گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر وحدت گفت: تقارن روز دانشجوی سال جاری با ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) را باید به فال نیک گرفت، از این جهت که رسول گرامی اسلام علمدار و پیشتاز علم، فکر و اندیشه بود. روز دانشجو به عنوان مظهر نماد علمی و مظهر اندیشه و نوآوری به شمار می آید و بزرگترین رسالت او، هدایت جامعه به سوی سعادت است.

برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسب روز دانشجو و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم کوچه فرهنگ، تریبون آزاد با موضوع نفوذ احزاب در دانشگاه، تریبون آزاد با موضوع دغدغه های صنفی دانشجویی، همایش دانشجویی ایدز، برپایی غرفه هسته ایدز و انجام معاینات رایگان سلامت، مشاوره و تست رایگان  rapid HIV توسط هسته ایدز، برگزاری همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی توسط تشکل ها از جمله برنامه های این دانشگاه است.

برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مناسب روز دانشجو با اتکا به توانمندی‌های دانشجویان و با هدف ارتقا روزافزون کرامت مقام دانشجو برگزار شد.

از جمله برنامه های برگزار شده می توان به بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از موسسه خیریه فیاض بخش تبریز، اکران فیلم سینمایی «اروند»، برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی هنری «صنوبر»، اجرای تئاتر خیابانی «تابلوهای سلامت»، اجرای برنامه مشاوره ای همتایاران سلامت روان در سطح شهر تبریز و برگزاری جشن «دورهمی دخترونه» در آمفی تئاتر خوابگاه دخترانه فجر و کرسی آزاد اندیشی با موضوع روابط دختر و پسر قبل از ازدواج اشاره کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر

­
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد شیری ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه مهمانی خدا گفت: برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و معنوی با عنوان «نسیم رمضان» در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است.
وی در ادامه به توضیح بخش‌های این جشنواره پرداخت و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع معنوی و شاد نظیر نوروز‌خوانی، اجرای برنامه‌های هنری، آیینی و مذهبی، برپایی نمایشگاه آیینی، برپایی گذر‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری مسابقات متنوع خانوادگی و بازی‌های مهیج رایانه‌ای هر شب از دیگر برنامه‌ها است.
همچنین شب گذشته همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) کیکی به طول ۳۰ متر میان شهروندان توزیع شد.
این جشنواره با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری تهران، اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، خیرین و گروه‌های جهادی و مردمی تا پایان ماه مبارک رمضان، با اذان مغرب و توزیع افطاری ساده تا ساعت ۲۳ در فرهنگسرای خاوران پذیرای شهروندان تهرانی است.

ذائقه همه شهروندان در جشنواره دهکده بهار ایران، بهاری می‌شود

همچنین سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از جشنواره دهکده بهار ایران در فرهنگسرای خاوران ضمن خداقوت به شهردار و همکاران منطقه در برگزاری چنین جشنواره شاد و مفرح‌ای برای شهروندان گفت: برگزاری چنین جشنواره‌ها و برنامه‌های مفرح و شاد خانوادگی فرصت بسیار خوبی است برای بهینه کردن اوقات فراغت شهروندان، خوشبختانه با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و تمامی سلایق و گروه‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را شامل می‌شود و این جشنواره با بخش‌ها متنوع و شاد ذائقه همه شهروندان را بهاری می‌کند.
وی افزود: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری در منطقه ۱۵ هستیم و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند در ایام عید از جاذبه‌ها، اماکن و ظرفیت‌های گردشگری بینظیر باب الرضای پایتخت دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان