Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@06:10:03 GMT

مراسم سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی(8)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۸۹۴۱

مراسم سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی(8)

مراسم سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی(8).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دبیرکل مجمع جهانی تقریب برای امیر جدید جماعت اسلامی پاکستان

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای مولانا حافظ نعیم الرحمن امیر معزز جماعت اسلامی پاکستان 

سلام علیکم 
ضمن تهنیت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان امیر جماعت اسلامی پاکستان را تبریک عرض میکنم حضرتعالی بحمد الله از پیشگامان و طلایه داران وحدت بین مسلمین در پاکستان هستید و فعالیتها و سخنرانی های شما در جهت تقویت همدلی وحدت و اخوت مسلمانان ارزنده و قابل تقدیر است. مواضع قاطع ضد استکباری و ضد صهیونیستی حزب جماعت اسلامی و برگزاری تجمعات و راهپیمایی های با شکوه در بیزاری و انزجار از سیاستهای اختلاف افکن فتنه انگیز و غیر انسانی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی همواره موجب تقویت و گسترش روحیه مقاومت در بین مردم پاکستان و امت واحده اسلام شده است. 

اینجانب به عنوان دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آمادگی خود را جهت همکاری مشترک در حوزه وحدت جهان اسلام و تقریب مذاهب اسلامی در منطقه اعلام میکنم.

همچنین ضمن اهداء سلام و تحیات وافر به روح رهبران فقید جماعت اسلامی به ویژه مولانا قاضی حسین احمد (رحمه الله عليه) لازم میدانم از زحمات و راهبریهای عالمانه وحدت آفرین و مشفقانه جناب آقای سناتور سراج الحق امیر سابق این جماعت تشکر کرده و برای حضرتعالی آرزوی موفقیت دارم ان شاء الله به فضل الهی و با تلاش خالصانه جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت روز افزون مسلمانان عزیز پاکستان و انزوای هر چه بیشتر آمریکای تروریست و صهیونیسم غاصب در منطقه و شکل گیری امت واحده اسلامی و اتحادیه کشورهای اسلامی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی باشیم.

حمید شهریاری
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • حملات ضد صهیونیستی ایران، برای دشمنان بی سابقه بود
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد
  • پیام تبریک دبیرکل مجمع جهانی تقریب برای امیر جماعت اسلامی پاکستان
  • نشست مشترک شورای وحدت اصولگرایان با منتخبان مجلس برگزار شد
  • پیام تبریک دبیرکل مجمع جهانی تقریب برای امیر جدید جماعت اسلامی پاکستان