Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگ ها پس از 4 سال می توانند با اسپانسری روی پیراهنشان در میادین حاضر شوند.

طرفداری- گزارش شده است که رمِ آمریکایی به لطف فرانچسکو توتی، به زودی قراردادی با یک اسپانسر برای پیراهنش امضا می کند. لوگوی ترکیش ایرلاین به زودی روی پیراهن گرگ ها نقش خواهد بست.

به نقل از لا ریپابلیکا، از فصل 13-2012 رم اسپانسری برای پیراهنش نداشته است، یعنی آنها هرسال درآمد بزرگی را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یوونتوس برای هر فصل از اسپانسر پیراهنش فیات 17 میلیون یورو دریافت می کند و در حال حاضر لوگوی جیپ را روی سینه اش دارد. اینتر هم برای هر فصل 10 میلیون یورو از پیرلی می گیرد، بعلاوه مبالغ شرطی که بستگی به عملکرد تیم دارند. حالا گزارش شده رم هم به لطف توتی صاحب اسپانسر می شود.  ترکیش ایرلاین جذب این ایده شده که با توتی تبلیغی بسازد و حاضر است برای هر فصل به رم 8-7 میلیون یورو بپردازد. هنوز توافقی به امضا نرسیده اما گفته می شود که طرفین به توافق با یکدیگر بسیار نزدیک شدند و رم امیدوار است که پیش از آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اسپانسر بزرگش را داشته باشد. این شرکت هواپیمایی، دو سال پیش هم به همکاری با رم بسیار نزدیک شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول و ریو فردیناند در مورد بازیکنان چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏