Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم سایپا گفت: ترابی از نظر ما اُفت نکرده است، اما با توجه به توانایی که من در این بازیکن می‌بینم او جا دارد بهتر از اینها باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: ما در این بازی بهتر از پیکان بودیم و حریف موقعیتی جز یکی دو شوت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای بازی تا دقیقه 90 صاحب توپ و میدان بودیم. ما با وجود مصدوم‌ها و محروم‌های زیادی که داشتیم به میدان رفتیم و مجبور شدیم تعدادی از بازیکن جوان خود را به میدان بفرستیم. تیم ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ است و این نفرات جوان و شایسته ان‌شاءالله در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش را در نیم‌فصل تقویت خواهد کرد یا نه، خاطر نشان کرد: مسلماً‌ باید تقویت شویم. با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول برای تیم ما پیش آمد فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و برای نیم‌فصل دوم باید این فراز و نشیب‌ها را کم کنم. ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد در پست‌هایی که احتیاج به یارگیری است، بازیکن خوبی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا او حاضر است به خواسته کارلوس‌ کی‌روش ملی‌پوشان تیمش را بعد از هر بازی به مدت یک روز و نیم در اختیار تیم ملی قرار دهد، خاطر نشان کرد: من دقیقاً نمی‌دانم کی‌روش چه صحبتی در این زمینه انجام داده و بعد از اینکه حرف‌های او را شنیدم در این باره اظهارنظر خواهم کرد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه «چرا تیم‌تان در مقطع طولانی در نیم‌فصل اول دچار اُفت شد؟»، تصریح کرد: متأسفانه ما در طول نیم‌فصل اول مصدوم زیاد داشتیم. دانشگر و شجاعی برای این بازی محروم بودند، عباس‌زاده مصدوم بود، کنعانی‌زادگان و ایوب کلانتری نیز از مدت‌ها قبل دچار مصدومیت طولانی شدند. در واقع ما یک تیم فقط مصدوم و محروم داشتیم. در کنار این مسئله اشتباهات داوری هم به ما خیلی ضربه زد. این مسئله را فراموش نکنید که ما می‌توانستیم بدون در نظر گرفتن اشتباهات داوری الان شش امتیاز بیشتر کسب کنیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. همه این مشکلات باعث شد که الان در رده ششم جدول باشیم.

دایی در پایان در واکنش به اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی دچار اُفت شدید شده است، گفت: من اصلاً این نظر را قبول ندارم. شما بروید و ببینید شرایط ترابی فصل قبل چطور بود. خوشبختانه ما چیزی که از مهدی می‌خواهیم در زمین پیاده می‌کند. ما اجازه نمی‌دهیم هر بازیکنی در زمین برای خودش بازی کند. ترابی خیلی خوب در کار گروهی شرکت کرده و خواسته‌های کادر فنی را برآورده می‌کند. ترابی از نظر ما اُفت نکرده است، اما با توجه به توانایی که من در این بازیکن می‌بینم او جا دارد بهتر از اینها باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه

به گزارش همشهری آنلاین خبرگزاری ایرنا به نقل از این کانال تلگرامی نوشت: صدای انفجار شدید در استان السویداء به گوش رسیده است.

این کانال خبری گزارش داد که رژیم صهیونیستی فرودگاه «الثعله» در سویداء را هدف حمله قرار داده است.

همچنین رژیم صهیونیستی چندین نقطه را در حومه درعا در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که دو فرودگاه کشاورزی «ازرع» و نظامی«الثعله» و گردان راداری واقع میان شهر «ازرع» و دهستان «قرفا» در جنوب سوریه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این کانال خبری همچنین گزارش داد که همزمان با این حملات، صدای انفجار در استان بابل عراق نیز شنیده شده است.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «الامام» در استان بابل واقع در جنوب عراق خبر داد.

تاکنون ماهیت انفجار در استان بابل عراق مشخص نیست، اما برخی از منابع غیری رسمی اعلام کردند که این منطقه نیز توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شده است.

کد خبر 845440 برچسب‌ها خبر ویژه سوریه عراق

دیگر خبرها

  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت