Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@08:44:15 GMT

سرباز فراری کره شمالی زنده است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۹۷۲۳

سرباز فراری کره شمالی زنده است

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، سرباز فراری کره شمالی که به کره جنوبی گریخته و هنگام فرار چندین گلوله به بدن او اصابت کرده بود، زنده مانده است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، پزشک جراح این سرباز روز سه شنبه در گزارش اختصاصی این شبکه تلویزیونی ازعمل جراحی وی گفت : این سرباز بیش از نیمی از خون خود را از دست داده و دچار شوک شده بود، بطوریکه رنگ صورت وی به آبی گراییده بود، یک مرحله بحرانی ۳۰ دقیقه برای پایداری وضعیت وی از این حالت و سپس انجام عملی پنج ساعته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی ان ان با پخش این تصاویر که در چند مرحله عمل جراحی برای نجات جان این سرباز فراری کره شمالی در مرکز درمانی 'آژو تروما' (Ajou Trauma Center) کره جنوبی صورت گرفت، گفت: وی درجریان فرار از منطقه صفر مرزی بین کره شمالی و کره جنوبی پنج بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، تلاش شد تا آنها از بدن وی خارج شود که به همراه آن ها یک کرم نیز از بدن وی بیرون آورده شد که نشان از سوء تغذیه شدید این فرد داشت.

سی ان ان گزارش داد: این سرباز فراری کره شمالی اکنون دربخشی از این مرکز درمانی و تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و زمانی زیادی تا بهبودی کامل وی در پیش است.

به گزارش سی ان ان، سرباز فراری کره شمالی به نام 'او چونگ سونگ' (Oh Chong Song ) روز ۱۳ نوامبر برابر با ۲۲ آبان ماه با یک خودرو نظامی تلاش کرد تا از منطقه موسوم به 'منطقه مشترک نظامی' بین کره شمالی و کره جنوبی عبور کند، وی پس از پیاده شدن از خودرو و گریختن به سمت کره جنوبی ، توسط نیروهای کره شمالی مورد هدف قرار گرفت که از ۴۰ گلوله پرتاب شده، پنج گلوله به بدن وی اصابت کرد.

نیروهای کره جنوبی با احتیاط و پس از گذشت ۴۰ دقیقه از این ماجرا، با خزیدن به موضعی که این سرباز کره شمالی در آن مجروح شده بود او را دور ساخته و برای مداوای فوری با بالگرد به سئول اعزام کردند.

منبع:‌ایرنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع محلی اعلام کردند جوانی فلسطینی در شهرک ظاهریه در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست اقدام به تعقیب «ربحی منسیه» جوان فلسطینی کرده و به سمت او تیراندازی کردند که در نهایت این جوان هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) و جنگ علیه غزه، تاکنون قریب به ۵۰۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

کد خبر 6092812 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده