Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@13:29:45 GMT

پاسخ عادل فردوسی پور به انتقاد از دعوت فیگو به برنامه نود !

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۹۷۸۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس فیگو به عنوان میهمان ویژه در برنامه نود با احرای عادل فردوسی پور درباره قرعه‌کشی جام جهانی حاضر شد. بعد از پخش این برنامه خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیگو ۵۰۰ میلیون تومان برای حضور در برنامه نود به عنوان دستمزد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و انتقادهایی نیز مطرح شد .
همین سوژه ای شد برای لیلا اوتادی تا در صفحه شخصی اش دست به انتقاد بزند.
اوتادی در صفحه شخصیش نوشت :
” برای نیم ساعت ۵۰۰ میلیون تومان به بازیکن سابق تیم پرتغال می دهیم ، اما به زلزله زدگانی که کانکس گرفته اند ، وام ۳ میلیونی نمی دهیم .”

عادل فردوسی پور ، شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر ماه در اولین برنامه نود بعد از قرعه‌کشی جام جهانی گفت: به هیج عنوان میزان دستمزدی که در برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است مورد تأیید نیست و ما ۵۰۰ میلیون تومان به لویس فیگو پرداخت نکردیم. رقمی که به وی دادیم بسیار کمتر از این میزان بود.

وی ادامه داد: تمام هزینه دعوت لویس فیگو به ایران و حضور در برنامه نود توسط یک شرکت خصوصی و حامی تبلیغاتی برنامه تأمین شده و یک ریال از بودجه صداوسیما و بیت‌المال برای حضور فیگو هزینه نشده است.

عادل فردوسی پور ادامه داد: متاسفانه برخی افراد حضور فیگو در ایران و هزینه‌ای که برای آمدن وی شده بود را با مسائلی غیرمرتبطی همچون زلزله کرمانشاه مرتبط کردند که کاری کاملاً غیراخلاقی است زیرا تمامی هزینه حضور فیگو توسط یک شرکت خصوصی پرداخت شده و اصلاً از بودجه بیت‌المال هزینه نشده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی

ایسنا/خراسان رضوی شایان فرودی به اردوی تیم ملی تیراندازی تراپ کشورمان دعوت شد.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال۱۴۰۳، از ۸ فروردین ماه با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.

نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا،   امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

شایان فرودی، نماینده خراسان رضوی در این اردو است که سابقه کسب عنوان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • ستاره‌های سرخابی در هوای بارانی مهمان فردوسی‌پور شدند؛ از بزیک و کاظمیان تا زندی و شکوری + تصاویر
  • (عکس) فوتبال زیر باران با فردوسی‌پور، بزیک، کاظمیان و زندی
  • عکس| فوتبال زیر باران با فردوسی‌پور،بزیک،کاظمیان و زندی
  • (تصاویر) تمرین عادل فردوسی‌پور با رسانه ورزش زیر باران