Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در حالی برگزار خواهد شد که پاری سن ژرمن در پی ثبت رکورد 100% پیروزی در مرحله گروهی است و باید در برابر بایرن مونیخ زخم خورده از دور رفت قرار بگیرد.

طرفداری- در حساس ترین بازی هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، سه شنبه پاری سن ژرمن به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدارهای حساس منچستریونایتد با زسکا مسکو، المپیاکوس با یوونتوس و چلسی با اتلتیکومادرید روبرو خواهند شد.

سایت FourFourTwo به بررسی برخی از آمار و ارقام در مورد این بازی ها پرداخته است که در ادامه ذکر شده اند:

بنفیکا-بازل

0: بنفیکا در کنار اندرلخت و فاینورد از جمله تیم هایی است که تمامی 5بازی اخیر خود را واگذار کرده است و 0 امتیاز دارد. این در شرایطی است که حتی اگر آنها امروز بازل را شکست دهند، بدترین رکورد خود را در تاریخ لیگ قهرمانان به جای گذاشته اند.

16: بر خلاف بنفیکا، بازل امیدوار به صعود به جمع 16 تیم برتر رقابت‌هاست. آنها چنانچه هر نتیجه بهتری نسبت به زسکا مسکو (در بازی برابر منچستریونایتد) بگیرند به دور بعد صعود خواهند کرد. تنها در صورتی که هر دو تیم برنده این روز باشند، باید دید که از بین این دو تیم و منچستریونایتد که هر سه، 12 امتیازی می شوند، کدام دو تیم تفاضل گل بهتری خواهندداشت.

منچستریونایتد-زسکا مسکو

1: منچستریونایتد ژوزه مورینیو حتی در صورت کسب یک تساوی در این بازی جایگاه نخست خود در این گروه را حفظ خواهدکرد. در این صورت، این اولین بار از سال 2013-2014 خواهدبود که یونایتد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود می کند.

2: زسکا مسکو از تمام 48 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان، تنها 2 بازی را در زمین خود واگذار کرده است (مقابل بشیکتاش در 2009 و مقابل کلوژ در 2012). آنها در صورت پیروزی در اولدترافورد می توانند امیدوار به صعود باشند.

بایرن مونیخ-پاری سن ژرمن

6: پاری سن ژرمن با این امید به مونیخ سفر خواهدکرد که بتواند به رکورد 6 پیروزی از 6 بازی در مرحله گروهی برسد. رکوردی که در گذشته تنها 6 بار به ثبت رسیده است.

5: نیمار در کنار کریستیانو رونالدو تنها بازیکنانی هستند که در تمامی 5 هفته اخیر در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده اند. او همچنین در سه تقابل اخیرش در برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گلزنی شده است.

سلتیک-اندرلخت

0: سلتیک هیچ کدام از 5 بازی اخیرش را در لیگ قهرمانان نبرده است (یک تساوی و 4 باخت) که بدترین رکوردشان در زمین خودی را نیز رقم زده اند.

17: هر دوی  این تیم ها 17 گل در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان دریافت کرده اند. بیش از هر تیم دیگری.

آ اس رم-قره باغ

3: رم در صورت کسب 3 امتیاز در این دیدار، صعود خود به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد. اگرچه یک تساوی هم در صورت عدم باخت چلسی در برابر اتلتیکومادرید، برای رمی ها کافی خواهدبود.

3: قره باغ در هر سه دیدار اخیرش بازیکن اخراجی داشته است. رکوردی که پیش از این تنها دو تیم  بوردو (2000) و یوونتوس (2001) ثبت کرده اند.

چلسی-اتلتیکومادرید

4: اتلتیکومادرید در هیچ کدام از 4 بازی اخیرش در این رقابت ها به پیروزی نرسیده است که این بدترین رکورد از زمان حضور دیگو سیمئونه به حساب می آید. آنها برای زنده نگه داشتن شانس صعود، چاره ای جز برد در این بازی نخواهند داشت.

5: ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی در 5 گل تیمش در این رقابت ها تاثیر مستقیم داشته است (3 گل و 2 پاس گل). اتلتیکومادرید برای پیروزی باید برنامه های ویژه ای برای مهار این هافبک آماده داشته باشد.

بارسلونا-اسپورتینگ

11: این یازدهمین فصل متوالی است که بارسلونا در صدر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان قرار می گیرد. طولانی ترین رکورد در تاریخ این رقابت ها.

716: لوییس سوارز 716 دقیقه است که در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است. این بدترین رکورد عدم گلزنی او در سال های حضورش در این رقابت ها نیز به حساب می آید.

المپیاکوس-یوونتوس

25: پائولو دیبالا 25 شوت روانه دروازه حریفان کرده است که هیچ کدام بدل به گل نشده است. بدترین رکورد در میان تمامی بازیکنان در این فصل رقابت ها.

7: ماسیمیلیانو آلگری در هیچ کدام از هفت سال حضور قبلی اش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی حذف نشده است. یوونتوس حداقل باید نتیجه ای مشابه با نتیجه اسپورتینگ در دیگر بازی این شب، بگیرد تا این رکورد آلگری همچنان حفظ شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به‌پایان رسید.

تیم بارسلونا با گل رافینیا در دقیقه ۱۲ پیش افتاد، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه ۲۹ شرایط بازی متفاوت شد.

عثمان دمبله در دقیقه ۴۰، ویتینیا در دقیقه ۵۴، کیلیان امباپه در دقیقه ۶۱ و از روی نقطه پنالتی و باز هم امباپه در دقیقه ۸۹ گل‌های پاری سن ژرمن را به‌ثمر رساندند تا با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان شوند.

خلاصه بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کد خبر 745316

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)