Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه جادوگران ادعا کرد تیمش امسال به سری بی سقوط نمی کند.

طرفداری- اورسته ویگوریتو، مالک باشگاه بنونتو، اعلام کرد تیمش در سری آ خواهد ماند. او به همه اطمینان داد این تیم فصل آینده  نیز در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا حضور خواهد داشت. این تیم در مقابل میلان، اولین امتیاز خود در سری آ را دشت کرد و حالا آن ها 10 امتیاز تا منطقه امن جدول فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویگوریتو در مصاحبه ای با کوریره دلا سرا، گفت:

خواهید دید؛ خودمان را در سری آ حفظ می کنیم؛ این گفته های مرا در جایی بنویسید که فراموش نکنید. حالا جادوگران در حال خندیدن به ما هستند و در نهایت این ما هستیم که به آن ها می خندیم. وقتی این تیم را خریدم، گفتم بنونتو را به سری آ می برم؛ آن موقع همه به من خندیدند و مرا دیوانه خطاب کردند. حالا می گویم می خواهیم رکورد دیگری به نام خود ثبت کنیم. رکورد 14 شکست پیاپی در شروع فصل برای ماست؟ حالا می خواهیم اولین تیمی باشیم که با وجود شکست در 14 بازی ابتدایی، در لیگ می ماند. تازه کارمان را در سری آ آغاز کرده ایم.

وی اعلام کرد هیچ پاداشی برای بازیکنانش به خاطر کسب اولین امتیاز در سری آ، در نظر نمی گیرد. او گفت:

بزرگترین پاداش، لبخند و عشق مردم است. بازیکنانم، وظیفه خود را انجام دادند پس چرا باید به آن ها پاداش بدهم؟ آدم خسیسی نیستم اما در قراردادهایشان چیزی برای موفقیت های خاص نیامده است؛ خوشحال کردن مردم، وظیفه آنهاست. حتی برینیولی؟ او پسر خوبی است؛ سالم زندگی می کند. حالا داستانی افسون کننده رقم زده است؛ چه می خواهد؟ این بزرگترین رضایتمندی است.

شما فکر می کنید بنونتو مشکل فوتبال ایتالیاست چون در رده آخر قرار گرفته است. نیمی از تیم های جدول زیر صفر هستند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)