Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ووشوی ایران و جهان گفت: از بچگی سختی‌های زیادی کشیدم و همیشه دوست داشتم فیلم زندگی من و ۲ خواهرم ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شهربانو منصوریان درباره این دیدار و اکران فیلم صفر تا سکو که به همراه دو خواهرش در آن نقش آفرینی کرده است اظهار داشت: فیلم صفر تا سکو روایت زندگی خواهران منصوریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از بچگی سختی‌های زیادی کشیدم و در کنار ورزش، کار می‌کردم و همیشه خیلی دوست داشتم که داستان زندگی ما به شکل فیلم ساخته شود.
وی در ادامه افزود: در فیلم بدلکاران حرفه‌ای با خانم مصیبی آشنا شدم و بعد از صحبتی که با خانم طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی داشتم جلسه‌ای را در خصوص ساخت این فیلم با این عزیزان گذاشتیم. در این جلسه من عنوان کردم که خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و فیلم ساخته شود. اولین صحبت این بود که شاید این فیلم جواب ندهد و بازخورد لازم را نداشته باشد. بعد از اینکه سرگذشت زندگی خودم را برای عوامل فیلم تعریف کردم آنها خیلی منقلب شدند و تصمیم گرفتند این فیلم ساخته شود.
قهرمان ووشوی ایران گفت: از مردم ایران خیلی ممنونم که استقبال بسیار خوبی از این فیلم داشتند. مردم همیشه حامی ما بودند و در هر سینمایی که این فیلم اکران می‌شود سانس فوق‌العاده گذاشته‌اند و این نشان می‌دهد که این فیلم مقبولیت لازم را در جامعه داشته است. ما در صفر تا سکو فیلمی بازی نکردیم و زندگی واقعی ما سه خواهر نشان داده شد. یعنی وقتی در این فیلم ما در حال چیدن دیوار خانه هستیم در واقعیت نیز این امر صورت می‌گیرد و ما برای چیدن خانه خودمان دست به کار می‌شویم. در این فیلم روال عادی زندگی ما نشان داده می‌شود و ما نقشی بازی نمی‌کنیم. مردم بیشتر به این خاطر از فیلم استقبال کردند چون صفر تا سکو فیلمی واقعی بود.
وی همچنین در خصوص استقبال هنرمندان از این فیلم خاطرنشان کرد: هنرمندانی که این فیلم را تماشا کردند نظر مثبتی در خصوص این فیلم داشتند و حتی بعد از فیلم با ما سه خواهر عکس انداختند. بسیاری از آنها عنوان کردند که در کنار ما خواهند بود و این موضوع خیلی برای ما خوشایند بود. همیشه دوست داشتم که هنرمندان را از نزدیک ببینم ولی در گذشته مجبور بودم که از تلویزیون سیاه و سفید این هنرمندان را نگاه کنم. باعث خوشحالی است که الان به واسطه این فیلم هنرمندان کشورم در کنارم هستند.
منصوریان همچنین در خصوص دیدار و گفتگویی که با وزیر ورزش و جوانان داشت اظهار کرد: جلسه امروز که با شخص وزیر داشتیم بیشتر درباره فیلم صفر تا سکو بود و دکتر سلطانی‌فر خوشحال بودند از اینکه این فیلم خیلی خوب جواب داده و استقبال مردمی را از این فیلم بسیار خوب توصیف کردند. پیشنهادی که دکتر سلطانی‌فر داشتند این بود که سانسی برای ورزشکاران و عوامل وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شود که این فیلم را ببینند. حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان در خصوص اکران این فیلم دلگرم کننده است.
بانوی ورزشکار ایران در ادامه درباره اقداماتی که برای زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام داده‌اند خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این مدت مشغله زیادی داشتیم و موقع اکران فیلم نیز باید حضور می‌داشتم تصمیم گرفتیم که یکی از خواهرها به نمایندگی در جمع‌آوری کمک‌ها حضور داشته باشد. کمک‌هایی که از طریق هلال احمر و شهرداری و ورزشکاران سمیرم جمع‌آوری شده بود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه

تین نیوز

چندی پیش در چارچوب یک نشست علمی در حوزه هواپیمایی سفری داشتم به ترکیه‌، میزبان فرودگاه بزرگ استانبول بود و مهمانان از کشورهای تراز اول دنیا در عالم هوانوردی، فارغ از جایگاهی که فرودگاه جدید استانبول طی سال های اخیر در عرصه بین المللی و منطقه ای کسب نموده و رکورد زمانی قابل توجهی که برای ساخت و رسیدن به این جایگاه مطرح است‌، فارغ از شبکه گسترده پروازی و تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در این فرودگاه و درآمدهای حیرت آور این فرودگاه برای اقتصاد ترکیه‌، آنچه نظر مرا بیشتر جلب کرد دو نکته بود‌، بخش خصوصی قدرتمندی که ساخت و اداره این فرودگاه را برعهده گرفته بود و نیروی انسانی جوان و با انگیزه ای بود که اهداف مدبرانه مدیران عالی شرکت را با جسارت دنبال می کرد.

طی روزهایی که در این همایش حضور داشتم درخشش این نیروهای جوان در سایه حضور باوقار مدیران عالی را شاهد بودم که چگونه امیدوار و سرزنده کارها را به پیش برده و مشق مدیریت می کردند.

لابلای جلسات رسمی هم با مدیران ارشد و هم با نیروهای جوان گپ و گفت هایی داشتم که برایم بعضا از سخنرانی ها مدعوین و کارگاه های آموزشی پرفایده تر بود.

دیشب داشتم به فرصت هایی که در بازار هوانوردی عراق وجود دارد‌، فکر می کردم و دوباره به یاد فرودگاه بزرگ استانبول افتادم. در قیاس برای بهره گرفتن از موقعیت ها‌، با خودم فکر کردم که شرکت های دولتی که علی الاسلام السلام‌، اما بنا است کدام شرکت بخش خصوصی ما در عرصه رقابت و کدام نیروی انسانی باانگیزه مان پابه پای رقبا‌، فرصت ها را شکار کند و به توسعه اقتصادی کشور‌، شاید هم به نفوذ سیاسی و ژئواستراتژیک کمک کند.

یاد مالزیایی ها‌، هندی ها‌، کره جنوبی‌، چینی ها هم در ضلع شرقی که افتادم‌، تصمیم گرفتم به مدد قرص مسکنی‌، پای در بستر بگذارم و بیش از این شاخص های ساده و پیچیده را کنار هم قرار ندهم. آری سال هاست که به تضعیف بخش خصوصی کمر همت بسته ایم و نیروهای خوب مان را در نهایت سرخوردگی و تحقیر نگه می داریم.

عرصه هوانوردی‌، فرودگاهی و هواپیمایی عراق فرصتی است که‌، آرام آرام که چه عرض بکنم‌، خیلی سریع از لیست فرصت هایمان خارج می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا