Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همزمان با شب میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد گیلان غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در جای جای استان سرسبز گیلان مردم با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و منازل این شب فرخنده و خجسته را جشن گرفته‌اند و مداحان با اجرای مولودی خوانی این میلاد خجسته را گرامی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیحه سرایی، سخنرانی مذهبی، اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و توزیع شیرینی و شربت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌هاییست که اکنون در حال برگزاری می‌باشد.

 

استان گیلان در این شب فرخنده غرق در نور و شادی است و جای جای شهر چراغانی و آذین بندی شده است و محافل جشن و سرور در اماکن مذهبی برپا است.

 

بسیاری از زوج‌های جوان شهرستان‌های استان گیلان آغاز زندگی مشترک خود را در این روز بزرگ و خجسته جشن گرفته‌اند تا به برکت میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد، زندگیشان پربرکت باشد.

 

مردم در این میلاد پر برکت به یکدیگر تبریک و شادباش گفته و از صمیم دل برای موفقیت روز افزون مسلمانان در تمامی دنیا دعا می‌کنند، این جشن‌ها به امشب ختم نمی‌شود و فردا هم در بسیاری از اماکن متبرکه و منازل مسکونی افراد جشن‌های شادی و سروی میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) و امام صادق (علیه‌السلام) برپا است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر