Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:28:23 GMT

دانشجویان دانشگاه آزاد به ولایتی چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۲۳۵۶

دانشجویان دانشگاه آزاد به ولایتی چه گفتند؟

جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در حضور رئیس هیئت موسس و هیئت امنای این دانشگاه نکاتی را مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز مراسم بزرگداشت 16 آذر با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان این دانشگاه در دانشکده فنی مهندسی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از سخنرانی ولایتی جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه ها و نکات مورد نظر خود درباره دانشگاه آزاد پرداختند.

مهدی کریمی نماینده نخبگان علمی دانشگاه آزاد و دانشجوی نمونه سال 1396 در بخشی از سخنان خود خواستار بازنگری در ساختار دانشگاه و ایجاد اصلاحات گسترده در این دانشگاه شد و گفت: نخبگان و دانشجویان مستعد این دانشگاه برای همفکری و همکاری به مسئولان دانشگاه در این زمینه اعلام آمادگی می‌کنند.

وی ضمن درخواست برای برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری مطالبات این دانشجویان را که شامل تقاضای دیدار حضوری با رئیس هیئت موسس و رئیس دانشگاه آزاد، جذب و به کارگیری دانشجویان نمونه کشوری در دانشگاه آزاد، تخفیف به دانشجویان نخبه در زمینه هزینه‌ها و شهریه‌های دانشجویی، ایجاد تسهیلات برای فرصت مطالعاتی بود را مطرح کرد.

امیرتیمور طاهری به عنوان دبیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد(اتحادیه اول) دومین دانشجویی بود که نکات خود را مطرح کرد.

وی که به بررسی دیدگاه ها و شخصیت سیاسی ولایتی پرداخت در بخشی از سخنان خود، گفت: آقای دکتر اصلاحات که سهل است به نظر شهید مطهری همه اقشار باید در دانشگاه تریبون و حتی کرسی نظریه پردازی داشته باشند.

طاهری با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید از مدار مدرک‌گرایی و بازار صدور مدرک خارج شود، خواستار حمایت مالی از تشکل‌های مالی دانشگاه آزاد شد.

محمدجواد ایزدی نماینده بسیج دانشجویی نیز در بخشی از سخنان خود ضمن استقبال از ادغام سه معاونت در این دانشگاه گفت: بیم این می‌رود که امورات وسیع این معاونت‌ها باعث شود برخی از کارها به خوبی انجام نشود و مسئولان این بخش با سیلی از کار روبرو شوند.

وی همچنین خواستار شفاف سازی مسئولان دانشگاه آزاد درباره پرداختهای مالی و حقوق های دریافتی شد.

آخرین دانشجو حسنی جمشیدی نماینده کانون‌های دانشگاهی و گروه‌های جهادی بود که خطاب به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد درخواستی مبنی بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای اعزام به اردوهای جهادی را مطرح کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقیه حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کتابی با عنوان «روش تحقیق در مدیریت» را تألیف کرد.

علی‌ خانی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا  درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب روش تحقیق در مدیریت گام کوچکی بوده که در راستای پژوهش و تحقیق برداشته و حاصل برخورداری از منابع، آثار و تجارب ارزشمند دیگران و چندساله نگارنده در زمینه تحقیقات، آموزش روش تحقیق و مسئولیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کتاب روش تحقیق در مدیریت، مشتمل بر هشت فصل، با تیراژ ۵۰۰ نسخه با موضوعات مختلف در ۱۴۰ صفحه، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه امروزه لازمه بهره‌گیری و استفاده از نتایج و یافته‌های تحقیقات در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: تحقیقات جنبه‌های متعددی از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل بشری را مرتفع سازد.

خانی بیان کرد: به دنبال تحولات علمی که در کشور و جامعه به‌ویژه در سال‌های اخیر به وجود آمده آثار زیادی در قالب تألیف و ترجمه به چاپ رسید که هر یک به سهم خود توانسته دانش و معرفت افراد علاقه‌مند، به‌ویژه تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاهیان را در زمینه روش‌های تحقیق علمی افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز شاهد غنی‌تر شدن ادبیات روش تحقیق علمی در کشور خواهیم بود، گفت: تحول و خیز علمی بدون آشنایی با روش‌ها و آداب تحقیق علمی و بدون برخورداری از ابزار مورد نیاز و کارآمد مقدور نیست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تحقیق، پژوهش و روش بهینه مطالعه کتاب و منابع تحقیق را ازجمله راهکار‌های موفقیت در هر تحقیق و پژوهشی برشمرد و مطرح کرد: از آنجایی که مطالعه منظم و روش‌مند در هر پژوهش، نظری و میدانی، لازمه هر پژوهش پویاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک