Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک مهاجم تیم فوتبال سایپا می‌گوید تا آخر لیگ هفدهم برای نارنجی‌پوشان به میدان خواهد رفت و به صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امیدوار است.

به گزارش وبسایت نود ، مهدی ترابی پس از برتری یک گله تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: موقعیت‌هایی که ما داشتیم از پیکان بهتر بود و توانستیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وضعیت زمین قابل مشاهده است،‌ نباید به آن بگوییم بد است بلکه افتضاح است. با یک پاس ساده توپ پله می‌شد. امیدوارم به این زمین‌ها رسیدگی شود.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار بازی آخرش برای سایپا بود، بیان کرد: خیر، من با سایپا قرارداد دارم و هیچ بحث دیگری در کار نیست. من تا آخر فصل در خدمت سایپا هستم. من دانشجو هستم و تا آخر فصل می‌توانم برای سایپا به میدان بروم.

او درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه نیز تصریح کرد: قرعه سختی است. باید تیم ملی حمایت شود و بازی‌های خوبی برگزار کند. اگر این بازی‌ها برگزار شود تیم ملی می‌تواند نتایج درخشانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بگیرد.

بازیکن ملی‌پوش سایپا درباره طرح کارلوس کی‌روش مبنی بر قرار گرفتن بازیکنان در اختیار تیم ملی به مدت یک روز پس از هر بازی، بیان کرد: این قضیه بین باشگاه و فدراسیون است اما این طرح می‌تواند طرح خوبی باشد زیرا اگر بازیکنان در کمپ تمرین کنند قطعا می‌توانند کیفیت بهتری داشته باشند و بازی‌های بهتری ارائه دهند. امیدوارم این قضیه که بین فدراسیون و باشگاه است به خوبی حل شود.

ترابی در پایان درباره صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز گفت: برای صعود ناامید نیستیم.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش کاروان تیم ملی ایران از فرودگاه مهرآباد وارد پایتخت شد تا بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار دشوار در زمین ناهموار ترکمنستان، توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه دهند.

رامین رضاییان یکی از اولین بازیکنانی بود که به میان خبرنگاران آمد و در مورد بازی با ترکمنستان گفت: مسلما می‌دانید که شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی هم بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود. امیدوارم که... همین دیگر، مرسی.

مدافع راست تیم ملی در خصوص شرایط زمین و ریسک مصدومیت اظهار داشت: صددرصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئنا اگر تکلی چیزی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده و به خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی است.

وی افزود: خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند. دیگر لطفا سوال نپرسید.

رضاییان با اشاره به اولین بازی ملی محمد قربانی گفت: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوانها اینطور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

دیگر خبرها

  • پیولی: در پایان فصل می‌گویم می‌مانم یا نه
  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان