Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می خواهد امشب دوباره دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار ستاره برزیلی در تابستان امسال با ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاریس شد؛ اما گلزنی های او برابر بایرن در تیم جدید نیز تداوم یافت.

نیمار در هر ۳ بازی آخر خود برابر بایرن موفق به گلزنی شده و امشب قصد دارد با گلزنی در آلیانس آره نا، در هر ۶ دیدار این فصل مرحله گروهی نام خود را بین گلزنان ثبت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در هر ۲ دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی سال ۲۰۱۵ که در نهایت منجر به قهرمانی بلوگرانا شد دروازه بایرن را گشود و این روال در دیدار رفت مرحله گروهی امسال و با لباس پاری سن ژرمن نیز ادامه یافت.

به همین دلیل اونای امری امیدوار به استمرار این درخشش و کسب پیروزی دور رفت در مونیخ خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

سرمربی پیشین آرسنال معتقد است که در بازی امشب باواریایی‌ها و توپچی‌های لندن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که از ماه مِی 2018 در پی جدایی از آرسنال پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم، دیگر هدایت تیمی را بر عهده نگرفت و اکنون به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فعالیت می‌کند، در گفت‌و‌گو با شبکه «بی‌این اسپورتس» درباره پیش‌بینی‌اش از بازی امشب دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم شانس دو تیم برای صعود 50-50 است.

وی افزود: بایرن مونیخ اخیراً در بوندس‌لیگا در خانه خود آسیب‌پذیر بوده است، آنها در یک بازی بسیار مهم به دورتموند باختند، به همین خاطر بخت صد درصدی پیروزی نخواهند بود. با این حال هنوز فکر می‌کنم که آرسنال ممکن است در مقابل بایرن مونیخ متزلزل ظاهر شود.

سرمربی پیشین آرسنال در مواجهه به این پرسش که «آیا این نظر واقعی شما است یا اینکه از روی احساسات خود چنین پیش‌بینی دارید؟»، اظهار داشت: تا حدودی ترکیبی از هر دو.

توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است

ونگر 70 ساله که با آرسنال سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شد، بهترین رکوردش با توپچی‌های لندن در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 06-2005 بازمی‌گردد که موفق شد این تیم را تا فینال پیش ببرد، جایی که 2 بر یک مغلوب بارسلونا شدند و از کسب قهرمانی باز ماندند.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال که بازی رفت‌شان با تساوی 2-2 در لندن همراه شد، از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد