Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: صالح الصماد، رئیس دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن خواستار متوقف شدن حملات کشورهای متخاصم و ورود به یک گفتگوی برابر میان جمهوری یمن و کشورهای متخاصم شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان

فرماندار شادگان بابیان اینکه مردم شادگان تاعادی شدن شرایط از مصرف بی‌رویه برق خوداری کنند گفت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمال صالح‌زاده، اظهار داشت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله 70 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • خیزش دانشجویان جهان مهر تأییدی بر متخاصم بودن صهیونیست ها است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند