Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ستاره شدن درگیری های خاص خود را دارد. اگر چه شهرت و محبوبیت در میان مردم برای ستاره ها جذابیت زیادی دارد اما آنها به همان نسبت درگیری و اعصاب خردی های زیادی را نیز تجربه می کنند. آنها قادر به انجام بسیاری از کارهایی که دوست دارند نیستند زیرا هر حرکت و کلام آنها زیر ذره بین است و ممکن است توسط خبرنگاران ضبط و در نهایت تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ما جای ستاره ها نیستم که بفهمیم این که تک تک کلمات و رفتارهایمان توسط اطرافیان ضبط شود، چقدر عذاب آور است. البته بسیاری از ستاره ها خودشان را در چنین موقعیت هایی کنترل می کنند اما هستند ستاره هایی که از کوره در می روند و از خودشان عکس العمل های بدی نشان می دهند. در ادامه ستاره هایی را که عکس العمل های تندی نسبت به پاپاراتزی های نشان دادند، طوری که رفتارشان تیتر بسیاری از روزنامه ها شد، برایتان آورده ایم.

شایا لابوف

 



در سال 2010 شایا لابوف در وانشنگتن دی.سی از دست یکی از خبرنگاران عصبانی شد و لیوان قهوه خود را به سمت اش پرت کرد. در واقع او در کافه ای مشغول خوردن قهوه و کتاب خواندن بود که احساس کرد حرکات اش در حال ضبط شدن است. زمانی که فهمید مردی در حال عکس گرفتن از اوست، لیوان قهوه خود را به سمت او پرتاب کرد و با سرعت از آنجا دور شد.

شایعات از این قرار بود که قهوه ای که روی سر خبرنگار خالی شد، داغ بود اما بعدها خود خبرنگار اعلام کرد که اینطور نبود. اما او رفتار شایا را بی احترامی کامل خطاب کرد و خوشحال بود که این ستاره، پس از تمام شدن فیلمبرداری اش، شهرشان را ترک می کند.



کانیه وست


کانیه وست جزو ستاره هایی است که دوست ندارد زندگی خصوصی اش را مدام در معرض نمایش بگذارد. در سال 2013، درگیری بدی میان او و یکی از خبرنگاران رخ داد. در واقع او بیرون از فرودگاه لس آنجلس بود که با تعداد زیادی از خبرنگاران مواجه شد. طبق گزارشات، او شروع به بحث کردن با آنها کرد که در نهایت درگیری او و یکی از آنها به نام دنیل راموس بالا گرفت. در آن لحظه کانیه کنترل خود را از دست داد و مرد را به زمین کوبید. اگرچه او حق داشت که در مقابل تجاوز به حریم خصوصی اش عصبانی شود اما درگیری فیزیکی او برایش دردسرساز شد.




لمار اودم


در سال 2013 یکی از خبرنگاران سوالی در مورد خیانت لمار به همسرش، کلویی کارداشیان، پرسید. این زمانی بود که آنها هنوز از هم جدا نشده بودند. طبق گزارشات، لمار در جواب گفت: «من هرگز به همسرم خیانت نکردم، وگرنه حلقه ازدواجم را از دستم در می آوردم.» اما زمانی که گزارشگر به سوالات خود ادامه داد، او از کوره در رفت و به تجهیزات عکاسی او حمله کرد. خبرنگار نیز به دلیل خسارت هایی که به او وارد شد، از لمار شکایت کرد که در نهایت این ستاره مجبور به پرداخت چندین میلیون دلار شد.



جاستین بیبر


یکی از خشن ترین رفتارهایی که ستارگان هالیوود از خود در مقابل خبرنگاران انجام دادند، متعلق به جاستین بیبر است. البته به گفته خودش رفتار خشونت آمیز او عمدی نبوده است.

در سال 2017، زمانی که جاستین در حال بیرون آمدن از یک کلیسا بود، با یک خبرنگار درگیر می شود. در واقع یک عکاس سمج سعی کرد از او عکس بگیرد و بنا به گزارشات، یک درگیری فیزیکی بین این عکاس و جاستین رخ داد. زمانی که عکاس به زمین افتاد، جاستین با آمبولانس تماس گرفت و تا زمانی که آمبولانس برسد، بالای سر او ایستاد. برخلاف درگیری های دیگری که سرانجام به شکایت می کشید، این بار خبرنگار نه تنها از جاستین شکایت نکرد، بلکه او را فردی مهربان نیز خواند.




کریستین استوارت


کریستین استوارت درگیری فیزیکی با خبرنگاران نداشت، اما درگیری های لفظی او به حدی بود که جنجال های زیادی آفرید.

او در سال 2013، زمانی که از خانه اش در لس آنجلس بیرون آمد و با یک خبرنگار روبه رو شد، شروع به بدو بیراه گفتن به او کرد. بی شک او روز خوبی نداشت که بی دلیل بدترین حرف ها را به زبان آورد: «تو حتی لیاقت نفس کشیدن در هوایی که من نفس می کشم را هم نداری.»

صحبت های او توسط دوربین ها ضبط و پخش شدند. دلیل اینهمه بی حرمتی کریستین به عکاس را نفهمیدیم اما طرفدارانش از الفاظی که از دهان ستاره مور علاقه شان در آمد، شوکه شدند.



بریتنی اسپیرز


یکی از درگیری های خشونت آمیز بریتنی اسپیرز به سال 2007 باز می گردد. زمانی که او خبرنگاران زیادی را در اطرافش دید، با چترش به ماشین یکی از آنها حمله کرد.

جالب است که 10 سال بعد، یعنی در سال 2017، این حادثه بار دیگر در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید. ماجرا از این قرار بود که آن خبرنگار تصمیم گرفت که چتری که بریتنی با آن به سمت ماشین اش حمله کرد را به حراج بگذارد. او اعلام کرد که نیمی از پول حاصل از این چتر سبز را به یکی از خیریه های مورد قبول بریتنی می بخشد.




کندال جنر


در سال 2016، کندال جنر به یک صورت عکاس فرانسوی، که او و جی جی حدید را در یک میهمانی شبانه رها نمی کرد، مشت زد. عکس هایی که از این درگیری منتشر شد، نشان می دهد که این دو ستاره علاوه بر درگیری فیزیکی، درگیری لفظی نیز داشته اند. در همان حالی که کندال جنر بر سر عکاس فریاد می کشید، عکاس نیز به او نزدیک شد تا پاسخ بی احترامی هایش را بدهد که ناگهان بادیگارد این ستاره وارد عمل می شود و آن دو را از هم دور می کند.




الک بالدوین

الک بالدوین، به دلیل نقش های خنده دار خود، محبوبیت زیادی میان مردم دارد اما برخی از رفتارهای او مورد انتقاد شدید مردم قرار گرفت.

او در طول 1 سال، چندین درگیری با پاپاراتزی ها داشته که جنجال های زیادی آفرید. به عنوان مثال در سال 2013، یک روز او عکاسی را در بیرون آپارتمانش در نیویورک می بیند که به طرفش می رود و او را هل می دهد. چند وقت بعد بار دیگر او به عکاسی که از همسرش در حال عکس گرفتن بود، حمله می کند.




لی‌لی آلن

لی لی آلن هیچ علاقه ای به پاپاراتزی ها ندارد. او گفته: «من دوست ندارم که تمام حرکاتم توسط دوربین آنها ثبت شود. در این شرایط فکر می‌کنم که مثل حیوانی در قفس گیر افتاده ام.»

او چندین بار با عکاسان و خبرنگارانی که دوره اش کرده بودند درگیر شد اما بدترین تجربه او زمانی بود که او از شدت عصبانیت به سمت یکی از آنها هجوم برد و لگد و مشت های محکم خود را روانه او کرد. سپس به سرعت سوار ماشین اش شد، که البته عکاس نیز دست بردار نبود و او هم با ماشین اش او را دنبال کرد.




آدام لمبرت

در سال 2010، درگیری آدام لمبرت با یک عکاس تیتر مجلات شد.

طبق گزارش ها، این ستاره با یکی از دوستانش در حال خوشگذرانی در ساحل بودند که متوجه عکاسی می شوند که از آنها مدام عکس می گرفت. آدام با دیدن این صحنه به سمت او می رود و او را به روی زمین پرت می کند. او سعی داشت که کوله و دوربین آن مرد را بگیرد اما گویا موفق نمی شود. بعدها آدام برای دفاع از خود در شبکه های اجتماعی نوشت: «من آن مرد را به روی زمین پرت نکردم، تنها سعی داشتم که دوربین را از دستش در بیاورم و کوچک ترین آسیبی به او وارد نکردم.»

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!

مریم نازی، کارشناس پویش نو سرباز گفت: افراد می‌توانند در پویش نو سرباز شرکت کنند و یک فرزند نذر ظهور آقا امام زمان به دنیا بیاورند او گفت: اقدامات حمایتی انجام می‌شود مثل مشاوره‌هایی که دغدغه ذهنی مخاطبین را برطرف می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| ادعای جنجالی حدادعادل درباره فوتبال
  • این ۱۰ آقازاده جنجالی پای میز محاکمه رفته‌اند
  • عکس سفیر ایران با یک زن خارجی جنجالی شد!
  • (ویدئو) سکانس جنجالی «زیرخاکی» پربازدید شد
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • علی مطهری درباره نوروز چه گفت که جنجالی شد؟
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!