Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:35:56 GMT

چرا کارتخوان مطب پزشکان همیشه خراب است؟!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۳۶۰۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به فاصله پنج هفته تا پایان فصل تنها 5 امتیاز دیگر برای مسجل کردن قهرمانی می خواهد و شاید با توجه به نتایج تعقیب کنندگان زودتر نیز به هدفش برسد. اگر موناکو ببازد و پی اس جی فردا ببرد، قهرمانی مسجل می شود.

پی اس جی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف دورتموند برود، فردا میهمان لوریان رده هفدهمی است.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بسته با فضای کم خواهد بود، در برابر تیمی که نزدیک به دروازه خود دفاع می کند. آنها نمی خواهند سقوط کنند و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما آماده ایم تا برنده شویم.»

آیا برای مسجل شدن قهرمانی قبل از لیگ قهرمانان عجله دارید؟ «این چه کمکی به ما می کند؟ (قهرمان شدن قبل از لیگ قهرمانان). امیدوارم فردا قهرمان شویم، اما مهم این نیست که قهرمانی چه زمانی اتفاق می افتد. مهم نحوه بازی ماست. حتی اگر قهرمان شویم، ما به بازی های خوبمان ادامه خواهیم داد.»

لوئیس انریکه به پیشرفت پی اس جی افتخار می کند: «ما مشخصاً از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بودیم. همه نمی‌توانند با این همه بازی مهم و فشار زیاد قهرمان شوند. ما بهترین ترکیب و بهترین بودجه را داریم و قهرمانی تقریباً برای ما اجباری است، اما ما با برتری فاحش نسبت به سایر رقبا این کار را انجام دادیم. من سطح لیگ فرانسه را دست کم گرفته بودم.»

هدف لوئیس انریکه چهارگانه است؟ (سوپرجام، لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی که اولی فتح شده): «بدون شک، این انگیزه ای است برای انجام کاری که هرگز در فرانسه انجام نشده است تا در تاریخ باشگاه، شهر و کشور ثبت شود. این به ما انگیزه زیادی می دهد، اما در حال حاضر فقط سوپرجام را برده ایم و باید برای سه جام دیگر تلاش کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه با سوال یک رسانه اسپانیایی مواجه شد. او در مورد پرسش خبرنگار که گفته بود چطور امباپه، بهترین بازیکن جهان، برابر لیون غایب بود، با خنده گفت: «تو رکورد را خراب کردی. این اولین بار بود تا اینجای نشست حتی یک نفر از من سوالی در مورد کیکی نپرسیده بود اما بازهم موفق نشدیم. من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. وقتی کیلیان علنی صحبت می کند، من هم همین کار را انجام می دهم.»

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار