Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:با دستگیری ۳عامل آدم ربایی زن و شوهر جوان در شهرستان نیشابور، سرکرده باند گروگان خود را در میدان آزادی تهران رها کرد و متواری شد.

به گزارش رکنا ، ساعت ۲۴ روز بیست و هفتم مهرماه امسال سه مرد و یک زن وارد خانه مسکونی در محدوده خیابان امیرکبیر نیشابور شدند. آنها پس از بستن دست و پا و دهان زوج جوان با تهدید چاقو طلاهای زن را به زور گرفتند و سپس ۲ گروگان hostage خود را به منزلی دیگر انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما زن جوان توانست در فرصتی مناسب از پنجره خانه خود را به بیرون بیندازد و فرار Escape کند. زن جوان موضوع را به پلیس Police ۱۱۰ اطلاع داد.

 زن جوان گفت: این زن در حالی که مصدوم هم شده بود هنگام حضور ماموران انتظامی گفت: آدم ربایان ما را به خانه ای بردند. ۵ ساعت گذشت و من توانستم فرار کنم. اما آنها شوهرم را با خود بردند.

شناسایی و دستگیری ۳ آدم ربا

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با گزارش موضوع آدم ربایی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۳ نیشابور بلافاصله در محل حاضر شدند. سرتیپ قادر کریمی افزود: دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی با هدایت دادستان شهرستان و به فرماندهی سرهنگ حسین بیات مختاری وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تحقیقات علمی وتخصصی سه تن از متهمان پرونده که ۲ تن از آنان زن و شوهر بودند را شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرتیپ کریمی گفت: اما سرکرده باند که از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب به خاطر کلاهبرداری های متعدد در استان های تهران، خراسان رضوی، یزد و دیگر مناطق کشور قرار داشت با خودروی پرادوی خود گروگان ۲۵ ساله را با خود برده بود.

وی گفت: در حالی که ردزنی های گسترده پلیسی حاکی از آن بود که متهم گروگان خود را به شمال و شهر چالوس انتقال داده است سرکرده باند که احساس خطر می کرد به تهران گریخته و گروگان خود را در میدان آزادی Freedom پایتخت رها می کند و متواری می شود. جستجوهای گسترده برای دستگیری این متهم ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: قتل یکی از مدیران شهرداری توسط همکار و با همدستی همسرش

وی افزود: به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود در بوستان "ولایت" تهران ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهر ری منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

سردار گودرزی گفت: پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در جنوب شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

وی افزود: متهم در همان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم قتل فامیل خود با ضربه چاقو در بوستان ولایت اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر برقراری روابط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اعضای خانواده‌اش دست به این جنایت هولناک زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، مرد جنایتکار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229811 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • خودسوزی داماد بعد از جنایت هولناک | اداهای پدر باعث قتل دختر شد
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها