Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن عربستانی در ریاض پایتخت این کشور،آگهی در صفحه اجتماعی خود مبنی بر درنظر گرفتن جایزه ای هنگفت برای یابنده گربه گمشده خود، منتشر کرد.

این زن در آگهی خود نوشت:من گربه ای به نام" ببلا" را دو روز پیش در شما ریاض گم کرده ام،سن او تقریبا 7 ماه،چشمانش آسمانی، رنگش سفید بود و به گردنش طوقی شبیه گل داشت، هرکس که او را پیدا کند، 10 هزار ریال سعودی پاداش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از هشتگ #قطة_مفقودة_في_شمال_الرياض" در زیر پست خود استفاده کرد.

این اقدام زن عربستانی با واکنش های بسیاری از کاربران مواجه شد که در ادامه تعدادی از آنها را می خوانید.

خیلی ها برای این پول در زندان هستند/مردم برای نداشتن این مبلغ توسط صاحبخانه از خانه بیرون انداخته می شوند/فقط پول باد آورده را می توان برای چنین چیزهایی خرج کرد/ تو با این پول می توانی چندین گربه بخری ، حتی بهتر از این!

البته در این میان کسانی هم بودند که با صاحب گربه همدردی کرده بودند و به نظرشان رابطه و وابستگی که میان یک حیوان و صاحبش چیزی فراتر از این صحبتهاست.

انتهای پیام/

پاداش هنگفتی که زنی در عربستان برای گربه گمشده اش در نظر گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC استان خراسان رضوی مبنی بر مفقود شدن مردی ۴۵ ساله در ارتفاعات شهر بار، یک تیم از نجاتگران تخصصی امدادونجات کوهستان به‌موقعیت اعزام شدند.   اسماعیل شاه بیکی افزود: به دلیل وسعت منطقه، سه تیم از امدادگران خانه هلال شهر بار و تعدادی از اهالی محلی برای جستجو نیز به منطقه اعزام شدند.   به گفته او، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، مه غلیظ و صعب‌العبور بودن مسیر، تیم‌های جستجو پس از حدود ۲۰ ساعت عملیات، موفق به نجات این شهروند شدند که به‌دلیل گم کردن مسیر و امکان نداشتن برقراری تماس، به یک دامداری پناه برده بود.    شاه بیکی اظهار داشت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نداشتن دید کافی، تیم‌های جستجو و نجات امکان بازگشت را نداشتند که شب را در ارتفاعات شهر بار سپری کردند و با روشن شدن هوا به منطقه امن بازگشتند.

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • بهشت گمشده سیروان
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)