Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی در ولز، طی دو دهه اخیر حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی امتداد نیوز، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی در ولز، طی دو دهه اخیر حدود 70 درصد کاهش یافته است.

بر اساس آمار و ارقام موجود، بیماری‌های قلبی مهم‌ترین علت مرگ زودرس مردم ولز است و این بیماری در حالی منجر به مرگ سالانه بیش از 9000 نفر می‌شود که جمعیت ولز کمتر از 3 میلیون نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنیاد قلب انگلیس با انتشار داده‌های جدید گفته است: «وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای کاهش آمار مرگ و میر در اثر بیماری قلبی انجام داده و به نظر می‌آید مؤفق عمل کرده است؛ کاهش 70 درصدی مرگ و میر در اثر بیماری قلبی تنها طیّ دو دهه بسیار دلگرم‌کننده است».

بر اساس گزارش سالانه بنیاد قلب انگلیس، ۳۷۵ هزار نفر از جمعیت ولز مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند؛ تعداد زنانی که دچار این بیماری هستند، حدود 200 هزارنفر است و این بدین معناست که شمار زنان مبتلا به بیماری‌های قلبی در ولز بیش از مردان آن است. 

به گفته کارشناسان بهداشتی، منع استعمال سیگار در مکان‌های عمومی، ارائه خدمات بهتر به بیماران قلبی، پیگیری درمان و بهبود آنها و سایر مداخلات بهداشتی به کاهش شمار افراد مبتلا یا کسانی که در اثر بیماری قلبی جان خود را از دست می‌دادند، به میزان قابل توجهی کمک کرده است. 

انتهای پیام/

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۳۷ نفر که ۱۳۵ نفر مرد و ما بقی زن بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال 1402 به ترتیب شهرستان ساری  با  18، آمل با 16 و نور با 13 نفر بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

 وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندیمی با 63 نفر و با افزایش 19 درصدی همراه بوده و برق گرفتگی با 34 مورد افزایش 31 درصدی داشت.

عباسی ادامه داد: اصابت جسم سخت با 25 نفر و افزایش 25 درصدی همراه بود و سایر موارد با  15 مورد در رتبه بعدی قرار دارد. 

خرداد ماه بیشترین فوتی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس تفکیک ماه خرداد  با 17 نفر  و ماه‌های فروردین، آبان، آذر و دی هر کدام با 13 مورد بیشترین مورد و اردیبهشت با 7 مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

سنین 41 تا 50 بیشترین فوتی

عباسی افزود: سنین 41 تا 50 سال با 34 مورد بیشترین فوتی و بیش  از 61 سال با 8 فوتی کمترین آمار را داشتند.

871 مصدوم حادثه کار

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 871 مصدوم شدند که 810 نفر مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار در سال 1402 بودند و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  یک نفر بیشتر گزارش شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • چند باور رایج و غلط درباره ویتامین‌ها
  • ۱۷ عادتی که برای سلامت قلب ضرر دارد
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد دیابتی