Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:07:03 GMT

کودک آزاری مربی زن در یکی از مهد کودک های چین + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۵۲۵۴

کودک آزاری مربی زن در یکی از مهد کودک های چین + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار ویدئوی اذیت و آزار کودکان یک مهد کودک در شهر پکن که با اعتراضات گسترده همراه بود، این بار نیز ویدئویی از آزار و ضرب و شتم کودکان یک مهد کودک در استان "هبئی" چین منتشر شد. در ویدئوهایی که از دوربین های مدار بسته داخل این مهد کودک تهیه شده است یک مربی زن را در حال ضرب و شتم و تنبیه کودکان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از ویدئوها مشاهده می شود این مربی زن اقدام به زدن سیلی به صورت یکی از کودکان می کند.

همچنین بنا به گزارش یکی از روزنامه های پکن، در تصاویری که از کودکان این مهد کودک تهیه شد آثار ضرب و شتم در چند نقطه از بدن آنها مشاهده شد. والدین این کودکان شکایتی را علیه مدیر این مهد کودک و این مربی زن مطرح کرده اند.

گفتنی است؛ گزارشات سوء استفاده و تنبیه بدنی کودکان در دو مهد کودک خصوصی شهر پکن و شانگهای اکنون سر و صدای زیادی بپا کرده است. بسیاری این دو اتفاق را مثالی ملموس برای سوء استفاده قرار گرفتن کودکان چینی در مهد کودک های این کشور قلمداد می کنند.

انتهای پیام/

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

لحظه ضرب و شتم کودکان در مهد کودک!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،عضو هیات علمی و سرپرست گروه اطفال دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباداولین و مهمترین اقدام در خصوص اسهال و استفراغ نوزادان و کودکان را پیشگیری دانست و گفت: بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا کودکان و نوزادان به اسهال و استفراغ، شست‌و‌شوی منظم و کامل دست و صورت و تمیز کردن سطوح آلوده است.

 دکتر راحله درفشی افزود: با توجه به اینکه راه انتقال این بیماری از طریق دهان و آب و غذای آلوده است، اگر کودکان به بهداشت دست توجه نکنند احتمال ابتلا خود و تمامی اعضای خانواده به ویروس اسهال و استفراغ وجود دارد.

وی با بیان اینکه طول دوره ویروس اسهال و استفراغ معمولا ۷ روز است، گفت: در این بیماری کودکان و نوزادان به مدت دو روز دچار تب و استفراغ می‌شوند و پس از آن اسهال شروع که ممکن است به ۱۵ مرتبه در روز نیز افزایش یابد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مهمترین اقدام در اسهال را آبرسانی به کودک عنوان و افزود:: اگر در اسهال و استفراغ آب مورد نیاز بدن کودک تامین شود، این بیماری در کودکان به بهبودی و سلامتی کامل منجر می‌شود.

دکتر درفشی گریه کردن بدون اشک، کاهش حجم ادرار، خشک شدن مخاط دهان، بی قراری و خواب آلودگی را از مهمترین علائم کاهش آب بدن کودک عنوان وگفت: بهترین مایع برای جبران کم آبی بدن در اسهال و استفراغ، O.R.S است که به صورت مختلف پودری، قرص جوشان و ترکیبات مایع وجود دارد.

وی طعم ناخوشایند O.R.S را یکی از مشکلات والدین دانست و افزود: بهترین راه برای حل این مشکل خنک کردن او. ار. اس و جرعه جرعه دادن آن به کودک است به گونه‌ای که هر ۳ تا ۵ دقیقه ۵ سی‌سی آهسته آهسته به کودک داده شود تا طی یک ساعت مایع دفع شده جبران شود.

دکتر درفشی با بیان اینکه نوزادان زیر ۳ ماه با اسهال و استفراغ نیاز به بستری و همچنین کودکانی که دارای تب بالای ۳۹ درجه سانتیگراد هستند به ویزیت و ارزیابی نیاز دارند، گفت: اگر کودک و یا نوزاد سابقه بیماری خاص، نقص سیستم ایمنی بدن، بیماری زمینه‌ای، استفراغ‌های سرکش و حتی شکم برآمده دارد، توصیه می‌شود این کودک یا نوزاد بستری و اقدامات درمانی لازم برای او انجام شود.

او استراحت را در کودکان مبتلا به اسهال و استفراغ مهم دانست و افزود: برای جلوگیری از انتشار ویروس در بین سایر کودکان، والدین تا زمان بهبودی نسبی کودک مبتلا به ویروس اسهال و استفراغ را در منزل تحت مراقبت قرار دهند.

دیگر خبرها

  • نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه
  • افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در تجاوزات اسرائیل به غزه
  • ایده‌های جالب برای عیدی دادن به کودکان
  • یونیسف: ۱۳ هزار کودک در غزه جان خود را از دست داده‌اند
  • کودکان غزه از گرسنگی و ضعف حتی توان گریه کردن ندارند
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • مسئولان پاسخ دهند؛ تکلیف ۶۳۸ کودک در صف جراحی قلب چه می‌شود؟