Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@13:44:17 GMT

منزلگاه عاشقانه‌هاي زوجي در چيتگر تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۵۵۲۹

منزلگاه عاشقانه‌هاي زوجي در چيتگر تهران

خبرگزاري آريا - مجله منزل - فاطمه افشاريان: اينجا در حاشيه آرام و بي همهمه شهر، زوجي زندگي مي‌کنند که از ازدواجشان چندي بيش نگذشته است. ستاره و سامان قصه ما خانه‌اي ساخته‌اند که مانند خودشان لطيف و پر از ذوق و هنر است. از نگاه من دکوراسيون منزل آنها حاوي پختگي و اصالتي است که چندان به زوج‌هاي جوان امروزي و خانه‌هاي پرزرق‌وبرق عروسکي‌شان نمي‌خورد، اما وقتي چند ساعتي را در کنار ستاره و سامان عزيز گذراندم اين اصالت و زيبايي را به‌وضوح در رفتار و شخصيت آنها نيز ديدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، شما را نيز به ديدن و شنيدن قصه اين زوج دوست‌داشتني دعوت مي‌کنم...

تور خانه گردي در يک نگاه
تعداد افراد ساکن: 2 نفرشغل خانم خانه: حسابدار/ شغل آقاي خانه: فعال درزمينه صنعتيموقعيت: تهران، چيتگرمتراژ فضا: 130 مترمربعسال ساخت: 1390ملک: شخصيتعداد اتاق‌خواب: 3 عددتعداد سرويس: 2 عددسبک دکوراسيون: تلفيقي از مدرن و سنتي ايرانيرنگ‌هاي غالب: سبز و زرشکيويژگي برجسته طراحي: فضاي سنتي ايرانيطراح: ستاره و سامان

چرا سنتي ايراني؟
وقتي از ستاره درباره دليل انتخاب سبک سنتي و مبلمان با طرح گره چيني‌هاي ايراني پرسيدم، او از علاقه‌اش به خانه‌هاي قديمي ايراني و معماري آنها گفت. «من هميشه عاشق خانه‌هاي ايراني بودم و دوست داشتم خانه خودم را نيز با همان حال و هوا ايجاد کنم، خوشبختانه سامان هم با من هم‌نظر بود و درنهايت خانه ما به اين شکل درآمد».

همه جاي خانه را دوست داريم!
از ستاره که درباره فضاي موردعلاقه‌اش در خانه پرسيدم، تقريباً همه بخش‌هاي خانه را نام برد. او حتي دلش نمي‌آمد يک گوشه خانه را بر ديگري ترجيح دهد؛ مبل کنار پنجره، اتاق‌خواب، آشپزخانه، اتاقي که گلدان‌هاي کوچک و بزرگ در آن به چشم مي‌خورد و... . با اين پاسخ به‌راحتي مي‌شد فهميد که ستاره و سامان تک‌تک فضاها را با عشق و علاقه چيده‌اند.

مبلمان خانه را سفارشي ساخته‌ايم!
بيشتر مبلمان منزل ستاره و سامان توسط برند آل ياسين ساخته شده است. اين مبلمان شامل نيم ست چوبي کنار پنجره، ست ميز ناهارخوري، سرويس خواب، ميز توالت و آيينه قدي ورودي با طرح گره چيني و هم‌چنين ميز جلومبلي با طرح کاشي‌کاري ايراني در وسط آن و ميز تلويزيون است که هزينه مجموع آنها حدود 22 ميليون تومان شد.

تابلوهاي زيبايي روي ديوار سالن به چشمم خورد که هنر خانم خانه بود. اين تابلوها که نمايشگر طرح‌هاي «ماندالا» بودند، به زيبايي تمام با سبک خانه هم‌صدا شده بودند. خوب است بدانيد ماندالا (به معني دايره در سانسکريت) جدولي است هندسي مورداستفاده در اديان بودا و هندو که به‌عنوان نمادي براي جهان هستي به کار مي‌رود.

از تجربه ستاره و سامان درس بگيريم!
ستاره و سامان در ميان حرف‌هاي خود به اين نکته اشاره کردند که وقتي مي‌خواهيد مبلماني با طرح و مدل موردعلاقه خود داشته باشيد و به‌قول‌معروف سفارشي ساز باشد، بايد به زمان، توجه ويژه‌اي داشته باشيد؛ چون اين‌گونه سفارش‌ها معمولا زود آماده نمي‌شوند و ممکن است بنا به سختي کار و شرايط سازنده نسبت به نمونه‌هاي آماده، زمان بيشتري را بطلبند تا به دست شما برسند.

وقتي مرد خانه عاشق گل و گياه است!
ستاره مي‌گويد: «سامان از زماني که مجرد بود به جمع‌آوري گل و گياه علاقه زيادي داشت و اين علاقه خود را به خانه مشترکمان نيز آورده است، البته من هم عاشق اين سبزهاي دوست‌داشتني هستم، اما سامان در نگهداري از آنها خبره‌تر است». در گوشه‌کنار پنجره سالن سه گلدان زيبا با طناب‌هاي کنفي به زيبايي از سقف آويزان شده‌اند که اين نيز از ابتکارهاي سامان در آرايش گلدان‌ها است.

روزي که در کنار اين زوج مهربان گذراندم، يکي از روزهايي است که حتما در دفتر خاطرات ذهنم ماندگار خواهد شد. اين زوج دوست‌داشتني، سادگي، يک رنگي، اصالت، صبر، متانت و لذت کنار هم بودن را نه‌تنها در رفتار خود، بلکه در هر گوشه خانه‌شان، تمام و کمال معنا بخشيده بودند و به من درس‌هايي فراتر از دغدغه‌هاي خانه و طراحي و چيدمان آن دادند.
براي تهيه مجله منزل مي توانيد به صورت حضوري از کيوسک هاي روزنامه فروشي سراسر کشور و براي خريد نسخه الکترونيک از وب سايت taaghche.ir اقدام نمائيد.
ضمنا براي اشتراک نسخه چاپي مجله منزل روي تصوير زير کليک کنيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس

مینا مختاری، همسر بهرام رادان بازیگر سینما یک پست عاشقانه به مناسبت تولد رادان در اینستاگرام منتشر کرد. مینا مختاری با انتشار عکسی از بهرام رادان نوشت: عشق من، رفیق من، تولدت مبارک. اردیبهشت به خاطر توعه که قشنگه.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بهرام رادان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری