Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار به پایان می رسد.

تراکتورسازی- فولاد خوزستان؛ ساعت 15

تیم تراکتورسازی هفته گذشته با نتیجه تساوی 1 بر 1 برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد. این تیم تبریزی با 16 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود برزیل ایران را شکست بدهند تا جایگاه خود را در پایان نیم فصل اول ارتقا ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا عشوری هافبک تراکتورسازی خدمت سربازی اش به پایان رسیده است وآخرین بازی خود را برابر صنعت نفت آبادان انجام می دهد. این بازیکن در نیم فصل دوم باید به تیم سابقش سپاهان باز گردد.

در آن سوی میدان، شاگردان پورموسوی هفته گذشته برد باارزشی برابر سپیدرود رشت برگزار کردند. آنها با روحیه بالا به مصاف تراکتورسازی می روند.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی همچنان با رای انضباطی محروم است و قادر به همراهی این تیم تبریزی نیست.

سپیدرود رشت - پرسپولیس؛ ساعت 15

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با برد پر گل برابر تیم ذوب آهن علاوه بر اینکه طلسم نبردن خود را برابر این تیم اصفهانی شکستند، قهرمان زود هنگام نیم فصل اول هم شدند.

آنها با دو بازی کمتر از رقبای خود با 30 امتیاز قهرمان نیم فصل اول شدند و با خیالی راحت به مصاف سپیدرود رشت می روند.

سرخپوشان پایتخت در روزهای اخیر درگیر تمدید قرارداد با برانکو هستند و به زودی قرارداد سرمربی خود را تمدید می کنند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 15 آذرماه برگزار می شود، براین اساس محمود خوردبین و پندار خمارلو سرپرست و مدیر روابط عمومی پرسپولیس برای شرکت در این مراسم راهی کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.

براین اساس امام وردی یکی از مسئولان نقل و انتقالات پرسپولیس جایگزین خوردبین شد تا امور اجرایی تیم را تا بازگشت سرپرست تیم انجام بدهد. امام وردی در بازی با سپیدرود رشت هم روی نیمکت سرخپوشان پایتخت می نشیند تا امور این تیم را انجام بدهد.

پرسپولیس قصد دارد با برتری برابر سپیدرود رشت فاصله امتیازی اش را با حریفان خود افزایش بدهد و با امتیاز بالا قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

در آن سوی میدان، تیم سپیدرود رشت هفته گذشته برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد . این تیم قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و از سد سرخپوشان پایتخت عبور کند اما کار سختی برابر قهرمان نیم فصل اول دارد.

ایگور پانادیچ مربی کروات پرسپولیس به علت درگیری با ناظر بازی با سه جلسه محرومیت مواجه شده است. محرومیت سه جلسه ای او از زمان بازی با سپیدرود رشت آغاز می شود و این مربی نمی تواند حتی در بازی جام حذفی برابر بادران تیم خود را همراهی کند.

البته باشگاه پرسپولیس قرار است به رای محرومیت پانادیچ اعتراض کند اما به نظر نمی رسد محرومیت او برابر سپیدرود رشت تعلیق شود.

به هر حال باید دید شاگردان نظر محمدی می توانند روند پیروزی های سرخپوشان پایتخت متوقف کنند یا پرسپولیس همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می دهد.

ذوب آهن  - نفت تهران ؛چهارشنبه ساعت 15:15

تیم فوتبال ذوب آهن تا به هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر 3 برد ،7 مساوی،4 باخت ،19 گل زده و 19 گل خورده را در کارنامه ثبت کرده است.

شاگردان قلعه نویی با کسب 16 امتیاز رده دهم جدول را بدست آوردند.

بازیکنان تیم ذوب آهن با باخت 4 بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته گذشته به شدت به دنبال کسب نتیجه در دیدار مقابل نفت تهران هستند تا در آن صورت بخت سنگین خود را جبران کنند. همچنین باخت قلعه نویی باعث شده تا نیمکت این مربی لرزان شود.

در طرف مقابل تیم فوتبال نفت تهران با هدایت حمید درخشان اکنون با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول رقابت ها قرار دارد.

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران تا به اینجای رقابت ها 3 برد ،4 مساوی،7 باخت ،9 گل زده و 18 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

نفتی ها با تساوی مقابل پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم مسابقات به دنبال این هستند تا از ذوبیی ها نیز 3 امتیاز لازم را کسب کنند تا در آن صورت جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

محسن بنگر و فرشاد هاشمی به دلیل محرومیت نمی توانند تیم نقت را مقابل ذوب آهن همراهی کنند.

پدیده - گسترش فولاد تبریز؛ چهارشنبه ساعت 15:45

تیم فوتبال پدیده با هدایت رضا مهاجری توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر 6 برد ،6 مساوی،2 باخت ،25 گل زده و 14 گل خورده را کسب کند.

شاگردان مهاجری اکنون با کسب 24 امتیاز رده پنجم جدول را بدست آورده اند و بدون شک بازیکنان پدیده با برد 2 بر یکی که هفته گذشته مقابل مشکی پوشان کسب کردند به دنبال این هستند تا در دیدار مقابل گسترش فولاد نیز به 3 امتیاز برسند.

مجتبی سر آسیایی سرپرست تیم با رای کمیته انضباطی از همراهی تیم محروم است.

از طرفی شاگردان فیروز کریمی نیز با برد در هفته چهاردهم مقابل سایپا با نتیجه 3 بر یک به دنبال کسب 3 امتیاز بازیکنان مشهدی هستند.

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تا به اینجای رقابت ها 5 برد ،2 مساوی،7 باخت ،11 گل زده و 19 گل خورده را کسب کرده اند.

شاگردان فیروز کریمی با نتایج گرفته شده رده نهم جدول را با 17 امتیاز بدست آوردند.

استقلال تهران - سپاهان؛ چهارشنبه ساعت 17:30

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپاهان هفتمین حضور خود روی نیمکت استقلال را تجربه خواهد کرد. این سرمربی آلمانی در 6 دیدار ابتدایی خود موفق به کسب 9 امتیاز شده است.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا به اینجای رقابت های لیگ برتر 4 برد ،5 مساوی،5 باخت ،8 گل زده و 9 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

شاگردان شفر اکنون با کسب 17 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص دادند.

استقلالی ها با کسب تساوی در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان به دنبال 3 امتیاز بازی در دیدار سپاهان هستند تا در آن صورت جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

استقلالی ها در این دیدار به شدت به دنبال گلزنی و شکست طلسم گل نزدن مهاجمان هستند که باید دید در دیدار مقابل سپاهان این امر صورت می گیرد یا خیر.

در طرف مقابل تیم فوتبال سپاهان با هدایت کرانچار تا به اینجای رقابت ها توانسته 3 برد ،6 مساوی،5 باخت ،14 گل زده و 16 گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

شاگردان کرانچار اکنون با کسب 15 امتیاز رده دوازدهم جدول را بدست آوردند.

بازیکنان سپاهان با تساوی در دیدار هفته گذشته بدون شک به دنبال کسب 3 امتیاز مقابل شاگردان شفر هستند تا به نوعی جایگاه خود را در جدول دستخوش تغییراتی کنند.

از طرفی این روز ها مدیران باشگاه سپاهان از نتایج کسب شده کرانچار راضی نیستند و باید دید این مربی کرواتی در مقابل استقلالی ها چه عملکردی را از خود به جای می گذارد.

بدون شک رقابت کرانچار و شفر 2 مربی خارجی در این دیدار دیدنی خواهد بود چرا که هر 2 به دنبال کسب 3 امتیاز برای تیم هایشان هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک