Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - اداره کل مديريت بحران استانداري خوزستان اعلام کرد که مدارس و مراکز آموزش عالي برخي شهرهاي خوزستان، روز پنجشنبه تعطيل است.
به گزارش خبرگزاري مهر، اداره کل مديريت بحران با صدور اطلاعيه اي مدارس و مراکز آموزش عالي شهرهاي اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، کارون، حميديه، باوي، دشت آزادگان، هويزه، هنديجان، اميديه و رامشير در روز پنجشنبه را تعطيل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به اخطاريه اداره کل هواشناسي استان خوزستان در خصوص ورزش بادهاي قابل ملاحظه تا شديد و انتظار فعال شدن کانون هاي داخلي و برخاستن گرد و خاک غليظ از اوايل روز پنجشنبه، ابتدا در مناطق جنوبي و مرکزي استان و سپس از اواسط وقت روز مذکور تأثير آن بر مناطق شمالي و شمال شرقي استان، همچنين ورود توده وسيع گرد و خاک عراقي و کاهش ديد افقي و کيفيت هوا در مناطق غربي و سپس در غالب مناطق استان از اواخر وقت روز پنجشنبه تا اوايل وقت روز جمعه و با عنايت به تصميم ستاد مديريت بحران استان، بدينوسيله مهد کودک‌ها، کليه مقاطع تحصيلي (پيش دبستاني ابتدايي متوسطه) و مراکز آموزش عالي در شهرستانهاي اهواز، آبادان، خرمشهر، بندر ماهشهر، شادگان، کارون، حميديه، باوي، دشت آزادگان، هويزه، هنديجان، اميديه، و رامشير در روز پنجشنبه تعطيل اعلام مي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟