Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يکي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين از کشورهاي اسلامي و در راس آنها ايران خواست تا به مقابله با تصميم ترامپ درباره قدس بپردازند. به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم، "دونالد ترامپ" رئيس جمهور آمريکا در جريان کارزار انتخاباتي خود در سال گذشته وعده انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس اشغالي را داده بود ولي وي در ژوئن گذشته اين اقدام را براي اجتناب از تشديد تنش در منطقه به تعويق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ طي روزهاي آتي تصميم واشنگتن در به رسميت شناختن بيت المقدس به عنوان پايتخت اسرائيل را اعلام کند. اين در شرايطي است که جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ بعدا گفت که رئيس جمهور آمريکا هنوز تصميم نهايي را در اين خصوص اتخاذ نکرده است.
"خليل ابو ليلا" از رهبران جنبش حماس در محاصبه با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري تسنيم درباره تصميم "دونالد ترامپ" رئيس جمهور آمريکا براي انتقال سفارت به بيت‌المقدس صحبت کرد.
ترامپ بيش از خود صهيونيست‌ها براي خواسته‌هايشان تلاش مي‌کند
وي در اين مصاحبه گفت: براي همگان کاملا آشکار است که دونالد ترامپ يک صهيونيست است و حتي بيشتر از خود صهيونيست‌ها در راستاي خواسته‌هاي آنها تلاش مي‌کند بنابراين تصميم ترامپ براي اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل هيچگونه تعجب برانگيز نخواهد بود اما بايد بداند که اين اقدام وي مدت زمان طولاني دوام نخواهد آورد چون پايان رژيم صهيونيستي به خواست خداوند نزديک است. ملت‌هاي عرب بيدار شده‌اند و کاملا آگاه شده‌اند که رهبرانشان در راستاي خواسته‌هاي صهيونيست‌ها عمل مي‌کنند بنابراين تصميم ترامپ براي اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل همانند يک شوک الکتريکي خواهد بود که باعث بيدار شدن تمام ملت‌هاي مسلمان خواهد شد.
درخواست از ايران براي مقابله با تصميم نامشروع ترامپ
وي در پاسخ به سوال ديگري درباره وظايف کشورهاي اسلامي براي مقابله با اين اقدام ترامپ، گفت: کاملا آشکار است که بايد موضع آشکار و شفافي از سوي کشورهاي عربي و اسلامي در قبال اين تصميم ترامپ وجود داشته باشد. اما بايد بدانيم که برخي کشورهاي عربي خود در اين تصميم ترامپ مشارکت داشته و از اين اقدام حمايت خواهند کرد بنابراين از اين کشورها درباره اين اقدام، انتظار زيادي وجود ندارد. ما از برخي کشورهاي اسلامي که همراه موضوع فلسطين بوده و در راس آنها جمهوري اسلامي ايران مي‌خواهيم که در تمامي محافل بين‌المللي به صورت فعال به مقابله با اين تصميم نامشروع ترامپ که بر خلاف قوانين بين‌المللي بوده، بپردازند. همچنين درخواست داريم که کمک‌هاي تسليحاتي به گروه‌هاي مقاومت فلسطيني ادامه يابد تا بتوانند با توطئه صهيونيست‌ها و آمريکايي‌ها به مقابله بپردازند.
انتهاي پيام/.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به نخستین نشست شورای حکام، خواستار توسعه دانش و فناوری، ارتقای آگاهی، حمایت مالی و علمی، ظرفیت‌سازی و بسیج منابع در سطوح ملی و بین‌المللی شد.

متن پیام به شرح زیر است:

امنیت غذایی به عنوان یکی از مهمترین مقوله‌های متأثر از حکمرانی منابع طبیعی و مدیریت منابع آب و خاک مطرح است و مدیریت سازگار و تاب‌آوری جوامع محلی، محور مدیریت حوزه‌های آبخیز با رویکرد جامع‌نگری و مشارکت مؤثر تمام دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان برای دستیابی به امنیت پایدار غذایی به شمار می‌رود.

در این راستا حمایت، آموزش و توانمندسازی دست‌اندرکاران به ویژه زنان و جوانان در جمعیت‌های روستایی و عشایری، انجام تحقیقات و توسعه و پایش شبکه‌های دانش و اطلاعات، توجه به دانش بومی و تجارب بین‌المللی و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش‌بنیان نقش اساسی دارد.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی در پیام خود با اشاره به اینکه در «اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» بر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تاکید شده، ادامه داد: در این مسیر تلاش شده در تدوین برنامه‌های توسعه‌ای کشور، ملاحظات مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و منابع آب، خاک و اکوسیستم‌ها مد نظر قرار گیرد.

«ایران» در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد و این طرح زیربنایی را با مشارکت مسؤولان جوامع محلی، بخش خصوصی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با محوریت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دنبال می‌کند.

نیکبخت در این پیام، حمایت همه‌جانبه این مجموعه را به نمایندگی از «ایران» از توافقنامه تأسیس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه‌خشک اعلام و ابراز امیدواری کرده در چارچوب همکاری‌های سازمان ملل متحد، «ایران» و سایر نهادهای بین‌المللی، نقش مؤثری در حوزه‌های آموزش، علوم و فرهنگ مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و حفاظت از تنوع زیستی ایفا شود.‌

کد خبر 6088526

دیگر خبرها

  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند