Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: براساس دستور وزیر علوم، دانشگاههای کشور در بازسازی روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه با رعایت الگوی مقاوم در برابر زلزله مشارکت علمی و مالی می کنند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از وزارت علوم، حسین عسکریان ابیانه در نشست معاونان اداری و مالی ۱۲ دانشگاه کشور با اشاره به حکم وزیر علوم برای تشکیل ستادی برای مشارکت دانشگاه‌ها در بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: این ستاد تشکیل شده و مسئولیت کمیته علمی و فنی آن به پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و مسئولیت راهبردی آن به اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت مدرسه در مناطق روستایی با هماهنگی با سایر دستگاههای اجرایی نیز از دیگر دستورات وزیر علوم برای حضور فعال دانشگاه‌ها در مناطق زلزله زده است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این نشست تاکید کرد: در قالب ستادی که در وزارت علوم تشکیل شده است سعی می کنیم از ظرفیت خیّرین آموزش عالی و تمام دانشگاهیان برای کمک مالی به بازسازی روستاهای زلزله زده استفاده کنیم.

عسکریان ابیانه گفت: کمیته علمی و فنی نیز با محوریت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و پژوهشگاه مواد و انرژی، به تعیین ضوابط علمی ساخت سازه‌های محکم و استوار و متناسب با اقلیم، فرهنگ و شرایط منطقه در بازسازی روستاهای زلزده و ساخت مدارس روستایی اقدام می کند.

true برچسب ها : حسین عسگریان‌ابیانه دانشگاه های ایران زلزله کرمانشاه ۹۶ وزارت علوم تحقیقات و فناوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد دوستار را به عنوان «سرپرست دانشگاه گیلان» منصوب کرد.

وزیر علوم دراین حکم انتصاب خطاب به محمد دوستار تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

دکتر محمد دوستار (زاده رشت_۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رییس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

کد خبر 6079958

دیگر خبرها

  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی وزارت علوم منصوب شد