Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف جسد بی جان یک دختر ۲۵ ساله تهرانی در حوالی روستای چندآب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ قربانی گفت:روز پنج شنبه 9 آذر با تماس مردمی با  پلیس ۱۱۰  مبنی بر وجود جسد یک دختر جوان در مسیر لوله گاز در حوالی روستای چندآب، اکیپی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قربانی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه، لوازمی را کشف کردند که بیانگر آدرس و مشخصاتی از این دختر بود که با تماس با خانواده وی، پدر این دختر جوان به گرمسار فراخوانده شد.

وی افزود: با حضور پدر دختر25 ساله  و مشخص شدن وضعیت زندگی وی در تهران، تیمی از کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی به منزل مجردی این دختر در تهران مراجعه کردند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات محلی پلیس در محل زندگی وی مشخص شد، صاحبخانه وی که یک مرد جوان است و سابقه خوبی در محل ندارد با وی در ارتباط بوده و چند روز قبل در محل دیده شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: با بررسی بیشتر موضوع و تحقیقات در خصوص این مرد جوان مشخص شد، دو روز قبل از کشف این جسد، مرد جوان به گرمسار سفر کرده و سریعا به تهران بازگشته است.

سرهنگ قربانی با توجه به سفر این مرد جوان به گرمسار گفت: با تکمیل شدن این اطلاعات و ادله، با حکم مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه مرد جوان در مخفیگاه خود دستگیر و در اولین بازجویی خود ارتباط با این دختر را اعتراف کرد.

وی در ادامه افزود: مرد جوان در اعترافات خود  مدعی شد روز یکشنبه هفته گذشته با ورود به منزل مستاجر خود متوجه می‌شود وی فوت کرده و به دلیل ترس از این موضوع، روز بعد جسد این دختر را در صندوق عقب خودروی خود جاساز کرده و در روستای چندآب رها کرده است و از علت اصلی فوت وی خبر ندارد.

سرهنگ قربانی در پایان افزود: تحقیقات پلیس درخصوص علت اصلی مرگ این دختر جوان تهرانی ادامه دارد و تا پایان تحقیقات این مرد در بازداشت پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد