Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته وحدت و روز دانشجو برنامه های مختلفی در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت هفته وحدت گرامیداشت میلاد سراسر مسعود پیامبر خاتم محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز در شهرستان خاش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز شرکت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه معزز خاش با تبریک ایام و خوش آمد به حضار و مهمانان این جلسه حضرت محمد (ص) را محور وحدت در دنیای اسلام برشمرد .

مسابقه شطرنج و سودوکو

آموزشکده فنی وحرفه ای سما واحد زاهدان به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت روز دانشجو مسابقه شطرنج و سودوکو ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار کرد.

ابراهیم کوهکن مدیر دفتر فرهنگ سما زاهدان گفت: هدف از انجام این مسابقات، صرفا ایجاد محیطی مفرح و شاداب برای کارکنان و دانشجویان و گرامیداشت مناسبت‌ها است و انجام چنین برنامه هایی در مجموعه ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.

در پایان به نفرات برتر مسابقات جوایزی نفیس اهدا شد.

برگزاری جلسه کارشناسان تربیت بدنی

جلسه کارشناسان تربیت بدنی واحدهای سما استان آذربایجان غربی با حضور جلالی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی، رابط تربیت بدنی استان، کارشناسان و مربیان تربیت بدنی آموزشکده ها و مدارس سما استان روز چهارشنبه 14 آذر در محل دبیرخانه شورای و نظارت و هماهنگی سما استان مستقر در آموزشکده سما ارومیه برگزار شد.

دکترکمال جلالی با توجه به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در مدارس و آموزشکده ها توجه به بخشنامه های تربیت بدنی و اجرای مسابقات با کیفیت بالا را یکی از عوامل موثر در جذب دانشجو و دانش آموز برشمرد.

دکتر ذوالفقار رابط تربیت بدنی استان نیز با تشریح بخشنامه های تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما از همه واحدهای سما استان خواست تا برنامه های خود را به دبیرخانه استان ارائه کرد و با فعالیت درکانال تلگرامی مخصوص کارشناسان تربیت بدنی استان به کار هماهنگی و برنامه ریزی درباره اجرای مسابقات ورزشی دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان بپردازند.

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مراسم روز دانشجو

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی واحد تهران شرق، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.

دکتر ماشاءالله ولیخانی معاون دانشجویی فرهنگی تهران شرق با خیر مقدم و تبریک ایام، دانشجو را زبان گویای جامعه در انعکاس حقایق و واقعیتها دانست.

دکتر احمد سیف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت: «رسول مکرم اسلام الگوی کامل اخلاق و سیره دینی و انسانی است و همگان باید از سیره و روش ایشان پیروی کنند.»

وی با گرامیداشت روز دانشجو بیان کرد: «دانشجو نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است و همیشه قشر بیدار و روشنگر جامعه بوده است .»

اجرای تئاتر دانشجویی و دوبله طنز از دیگر بخشهای این برنامه بود. در پایان مراسم نیز از دانشجویان منتخب علمی ، فرهنگی و ورزشی قدردانی شد.

برگزاری مراسم ویژه میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت شانزدهم روز دانشجو

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) و همچنین گرامیداشت شانزدهم آذر «روز دانشجو » مراسم ویژه‌ای با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در سالن ساختمان آموزشی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه مرکز زواره با گرامیداشت واقعه شانزده آذر 1332 و روز دانشجو گفت: دانشجو و دانشگاه از مقدّس‌ترین واژه‌هایی است که می‌توان در فرهنگ اسلامی سراغ گرفت و اسلام دینی است که درس خواندن را فریضه می‌داند و لزوم توجه و پاسداری از محیط‌های علمی را به همگان گوشزد می‌کند.

مهندس عابدزاده با تبیین وقایع حادثه شانزده آذر 1332 اظهار کرد: دانشجو به عنوان قشر باسواد و فرهنگى جامعه، افزون بر شخصیت اجتماعى خود الگوى رفتار و تفکر دیگران است و برخى همچون شهید چمران در این عرصه چنان چشم‌گیر بوده‌اند که حتى پس از پیمودن مدارج و موقعیت‌هاى عالى مختلف، همچنان دوره دانشجویى آنان الگوبردار است.

قدردانی از دانشجویان و اساتید ممتاز فرهنگی، برگزاری جلسه حافظ خوانی، اجرای موسیقی زنده با عنوان مدافعان حرم توسط یکی از دانشجویان و پذیرایی از جمله برنامه‌های ویژه این روز در مرکز زواره بود.

گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص)

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت نبی اعظم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفرصادق (ع) در این دانشگاه خبر داد.

علی‌اکبر شفیعی با توجه به حضور هیات‌رئیسه دانشگاه و جمعی از استادان و دانشجویان واحد سبزوار در این مراسم گفت: «مراسم گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.»

وی سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی واحد سبزوار و تشریح فعالیت‌های اخیر این نهاد، قرائت پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو و میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، مولودی‌خوانی، پخش نماهنگ، اجرای میان‌پرده‌ی طنز، اجرای حرکات نمایشی ورزشی و اجرای موسیقی سنتی را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند

سردار نوری گفت:در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان اظهار داشت: در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

او افزود: برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است.

سردار نوری افزود: ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم.

فرمانده اسبق سپاه استان کرمان با بیان اینکه برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود تاکید کرد: باید غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم، زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات شش ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود