Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای پایش سلامت برای حدود ۱۷ هزار نفر از ایثارگران در سال جاری خبر داد.

ایران آنلاین / عبدالرضا عباسپور با بیان اینکه در سال جاری اجرای پایش سلامت برای جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان، نخاعی و والدین شهدا برای حدود ۱۷ هزار نفر از ایثارگران انجام شده است، اظهار کرد: دعوت از متخصصان خارجی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی اعم از مشاوره، ویزیت و اعمال جراحی در بیمارستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در داخل کشور به تعداد ۳۵۰ نفر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انجام فرآیند انعقاد بیمه تکمیلی ایثارگران طی جلسات متعدد درون و برون سازمانی با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای حدود ۷۶۰ هزار نفر در بیمه همگانی و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در بیمه تکمیلی بیمه شده اند و کارشناسان با تجربه این معاونت در ستاد بیمه این شرکت، خدمات مشاوره‌ای ارائه و امور را پیگیری می‌کنند.

انجام طرح پایش سلامت جانبازان اعصاب و روان بالای 25 درصد در 27 استان کشور

عباسپور برنامه‌های پایش سلامت تخصصی جانبازان شیمیایی شهرستان سردشت با حضور متخصصان ریه، چشم، پوست، زنان، روانپزشکی را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: طرح پایش سلامت جانبازان اعصاب و روان بالای ۲۵ درصد در ۲۷ استان کشور انجام شده و وضعیت سلامت جسمانی هزار و ۲۷۱ جانباز و اختلالات درمانی ۷۵۰ نفر از جانبازان اعصاب و روان نیز پیگیری درمانی شد.

وی افزود: با دعوت از ۷ تیم متخصص پزشکی از خارج کشور، ۳۵۰ نفر از ایثارگران ویزیت و ۴۰ عمل جراحی انجام شد، همچنین در راستای طرح ارزیابی تأثیرات توانبخشی ریوی در جانبازان شیمیایی، ۸ نوبت ویزیت جانبازان شیمیایی استان تهران در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد و اشتانسل فوق تخصص ریه ۴۹ نفر از جانبازان را در بیمارستان ساسان و ۱۲ نفر را با عارضه تنگی تراشه و ضایعات ریوی مورد ویزیت و درمان قرار داد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد برگزاری دو دوره اردو‌های آموزشی، درمانی و تفریحی چهار روزه کردان کرج با حضور ۵۴ جانباز نخاعی و ۲۹۰ نفر از خانواده‌های آن‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی این معاونت دانست و گفت: تعداد ۲۰ کارگاه، همایش و دوره‌های آموزشی برگزار و فیلم‌های آموزشی نیز تهیه شد که در سایت مرکز ضایعات نخاعی مشهود است.

وی در پایان گفت: همچنین در مذاکراتی با وزارت کشور نیز محور‌های مناسب سازی محیط در مجتمع‌های تفریحی، اقامتی و رفاهی ایثارگران جهت درمان جانبازان اعلام شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، افرادي که داراي بيمه سلامت هستند و در روزهاي اخير به علت ايجاد اختلال در سامانه به صورت آزاد ويزيت و يا داروهاي خود را دريافت کرده اند/ اين مابه التفاوت به آنها پرداخت مي شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • طبیعت گردی عامل کاهش تنش عصبی و حافظ سلامت روان
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها