Web Analytics Made Easy - Statcounter

*** دیدار تیم های ایران با روسیه و قزاقستان با جمهوری آذربایجان در قالب تورنمنت چهارجانبه فوتسال در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام می شود.
مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان روز گذشته در کلانشهر اصفهان آغاز شد.
هدف از برگزاری این رقابت ها افزایش آمادگی تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از تیم های مطرح جهان عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصفهان سابقه میزبانی رقابت های مهم فوتسال را در کارنامه دارد و تیم های ملی روسیه و برزیل در این شهر با تیم ملی ایران بازی دوستانه داشته اند.
اولین دوره رسمی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا نیز در سال 2010 به میزبانی شهر اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود و این تیم توانست در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم السد قطر را با نتیجه پنج بر 2 شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات شود.

*** تیم های ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می روند.
هم اکنون ذوب آهن اصفهان با 16 امتیاز در رده دهم و نفت تهران نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 **خبرنگار: هُدا استکی ** سلطانمرادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، به همراه کارشناسان ستاد از مسجد امام رضا(ع) و کانون فرهنگی و هنری موسی بن الرضا ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مسجد قرار گرفت.

وی  در این بازدید گفت: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی مختلف در جامعه باید تلاش کنیم که نوجوانان و جوانان را به سمت مساجد هدایت کنیم و مهمترین هدف ما جذب دهه هشتادی ها است.

رضایی افزود: ما در ستاد به دنبال آبادانی مسجد هستیم و ارکان مساجد در این راستا باید دست در دست هم دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیت های ستاد سطح بندی کانون ها است تا کانون های فرهنگی و هنری که پیش رو هستند الگویی برای دیگر کانون ها در برنامه های فرهنگی و هنری باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: همانگونه که مساجد در سال های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه ها بودند، امروز هم باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.

 

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ