Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود برنامه ریزى های بسیار شفر سرمربى آلمانى آبى ها وی مجدد از مدیران باشگاه استقلال در خواست کرد که برگزارى اردوى دیگرى را کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود برنامه ریزى های بسیار شفر سرمربى آلمانى آبى ها وی مجدد از مدیران باشگاه استقلال در خواست کرد که برگزارى اردوى دیگرى را براى آمادگى هر چه بیشتر بازیکنان در امارات بر پا کنند که این امر هم با موافقت مدیران آبى پوش قرار گرفته است اما در این میان مسائلى مطرح شده مبنى بر اینکه که مدیران استقلال با برگزارى اردوى دوباره آن هم در امارت مخالف هستند و در همین راستا شفر هم از این امر ناراحت و حتى تهدید به جدایى کرده است که این موضوع را یکى از مدیران استقلال تکذیب کرد و گفت :

چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار است طبق خواسته شفر اردو در امارات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام مسائل مطرح شده به نظر مى رسد برخى در نظر دارند از روى سادگى شفر اختلافاتى را میان این مربى و مدیران استقلال رقم بزنند که بدون شک مدیران آبى پوش از این موضوع مطلع هستند و بهتر است بدانند حوزه مدیریتى استقلال اعم از هیئت مدیره و مدیر عامل صد در صد موافق حضور و انجام کارهاى شفر هستند و این مربى را حمایت مى کنند اما تا جاییکه خواسته های وی قابل اجرا باشد.

با وجود صحبت هاى مدیران استقلالى ،آبى پوشان مشکلى براى حضور در اردوى امارات ندارند و تمامى بحث هایى که در مورد جدایى شفر هم به گوش مى رسید توسط این مدیر استقلالى تکذیب اعلام شد اما این در حالی است که مربی خارجی از مشکلات بی خبر است و تنها به اجابت خواسته هایش بها می دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند