Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@20:48:27 GMT

ارسال کانکس‎های اسکان موقت به سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۸۲۶۲

به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع)، ستاد اقامه نماز، اصناف و خیرین قم 42 کانکس، 700 پک کامل اسکان، هزار تخته پتو و سایر اقلام ومایحتاج اولیه را به سرپل ذهاب ارسال کردند.

به گزارش ایسنا، محسن اوروجی امروز در حاشیه ارسال کانکس های اسکان موقت به شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: از روز اول حادثه زلزله در کرمانشاه، استان قم حضور قابل توجهی در کمک رسانی داشت، خصوصا در سرپل ذهاب که جمعیت هلال احمر قم به امدادرسانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: سپاه استان هم اکنون در مناطق زلزله زده حضور و وظیفه بازسازی روستا را برعهده دارد، دستگاه های اجرایی استان نظیر حمل و نقل و پایانه ها، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، اورژانس، بهزیستی، شهرداری، آتش نشانی و ... نیز از روز اول در منطقه حاضر و به خدمت رسانی پرداختند.

وی گفت: امروز و به مناسبت میلاد پیامبر اکر(ص)م و امام جعفر صادق(ع) ستاد اقامه نماز، اصناف و خیرین علاوه بر کمک هایی که در گذشته داشته اند، 42 کانکس جهت اسکان موقت اهالی سرپل ذهاب به این منطقه اعزام می کنند؛ این محموله علاوه بر کانکس شامل 700 پک کامل اسکان، هزار تخته پتو، اقلام و مایحتاج اولیه زندگی و تعدادی جهیزیه کامل نیز می باشد.

اوروجی افزود: با توجه به اینکه در روزهای قبل نیز کانکس‌هایی از قم به سرپل ذهاب ارسال شده است، محلی شهرک مانند به نام حضرت معصومه(س) توسط این کانکس ها جهت اسکان موقت حادثه دیدگان ایجاد می شود، در این محل سرویس بهداشتی، حمام و رختشورخانه نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب موقت یک داروخانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در بازرسی‌ کارشناسان از یکی از داروخانه‌های تحت پوشش این دانشگاه با توجه به حضور نداشتن مسئول فنی داروخانه و با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر الزام حضور مسئول فنی در زمان ارائه خدمت دارویی ، با هماهنگی مرجع قضایی، داروخانه تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف وضعیت حضور مسئول فنی تعطیل و پرونده داروخانه به مرجع قضایی ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • احتمال رگبار موقت باران
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد
  • پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش/استان فارس؛ بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند