Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرصالحیه گفت: کتاب جدید شهردار شهرصالحیه به عموم کتابخانه‌های شهرستان بهارستان اهدا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر علیزاده مدیر روابط عمومی شهرداری شهرصالحیه در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به دیدار با قدیری معاون اداره کتابخانه‌های شهرستان بهارستان، بیان داشت: توجه به گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی جزو الزامات امروز جامعه به‌منظور کاهش جهل در اجتماع به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرداری صالحیه به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای داده می شود، تصریح کرد: کتاب جدید علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه به عموم کتابخانه‌های شهرستان بهارستان اهدا شد.

علیزاده همچنین در خصوص بازتاب و میزان استقبال کتاب جدید شهردار شهرصالحیه، گفت: جدیدترین اثر علیرضا قربانی در عنوان "نگرشی بر الگوی صحیح مدیریت شهرهای کوچک" منتشر شده است که تا امروز با ‌استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شده است.

وی به بازتاب مثبت اعضای کتابخانه‌های شهرستان بهارستان نسبت به کتاب شهردار شهرصالحیه اشاره کرد و تبیین کرد: شهرستان بهارستان از ۸ کتابخانه برخوردار است، که چندین جلد از کتاب‌ جدید علیرضا قربانی به این مراکز اهدا شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرصالحیه باتاکید بر اینکه شهردار شهرصالحیه سعی در انتشار تجربیات خود در زمینه مدیریت شهری و به اشرتاک گذاشتن آن با دیگران دارد، اظهار داشت: دومین کتاب علیرضا قربانی با نام " بلدیه " در دستور چاپ قرار دارد که به الزامات مدیریت شهری در جنبه‌های فنی و نظری می پردازد.

وی درپایان باتوجه به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرصالحیه بحث کتاب و کتاب‌خوانی را جزو الویت‌های هر جامعه‌ای می دانند، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری صالحیه برنامه‌های بسیاری در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح شهر و شهرستان در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علیرضا حسین بیگی در دیدار با مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: سابقه ۲۲ ساله تاسیس شوراهای حل اختلاف در استان یزد نیاز به مستند سازی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان دارد.

وی افزود: فرهنگ صلح و سازش یزدی ها یکی از جلوه های ویژه در پرونده های شوراهای حل اختلاف است که قابلیت ثبت به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب و اشاعه آن به کشور را دارد.

کد خبر 6093162

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه