Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:55:43 GMT

مسئولان تراکتورسازی از حقیقت فرار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۸۳۶۲

مسئولان تراکتورسازی از حقیقت فرار می‌کنند

مربی تیم ذوب آهن نسبت به جذب 3 بازیکن تیمش به عنوان سهمیه سرباز توسط تراکتورسازان انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم ذوب آهن درباره موضوع انتقال 3 بازیکن تیمش به عنوان یار سرباز در تراکتورسازی عنوان کرد: مسئولین تراکتورسازی تا همین امروز از یک طرف انتقال 3 بازیکن از تیم ذوب آهن را تایید نمی کنند و از طرف دیگه با مصاحبه هایی اینچنینی از جذب 3 بازیکن از یک تیم در نیم فصل دفاع می کنند ، این تضاد رفتاری عجیب است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی برای ما که حقیقت روشن است ، چه در مورد امسال و چه سال گذشته . بهتر است دوستان باشگاه تراکتورسازی ، همه حقایق را مطرح کنند ، آنها بخش مهمی از حقایق را مخفی کرده اند تا به نفع خودشان شود.


وی ادامه داد: اولین حقیقت در مورد جذب عالیشاه و نورالهی. کدام مربی و باشگاهی حاضر است بازیکن فیکس و کلیدی تیم خودش-سروش رفیعی - را از دست بدهد تا دو بازیکن که بازیکنان اصلی تیم حریف نبودند را جذب کند. بلاشک احمد نورالهی و امید عالیشاه بازیکنان با کیفیتی بودند و هستند اما عقل سلیم می فهمد که در جا به جایی نیم فصل گذشته ، پرسپولیس تیم برنده بود که بهترین بازیکن نیم فصل لیگ را از حریف مستقیم اش جدا کرد و دو بازیکن نیمکت نشین اش را در این جنگ از دست داد .


مربی ذوب آهن همچنین گفت: دوستان باشگاه تراکتورسازی می خواهند از سرباز کردن دو بازیکن پرسپولیس در فصل گذشته برای توجیه حرکت این فصل شان استفاده کنند ، ولی واقعیت فصل گذشته را مطرح نمی کنند که پرسپولیس سراغ بهترین بازیکن تیم ما آمد و در قبال این حرکت ، با پیشنهاد خود دوستان به سراغ سرباز کردن دو بازیکن این تیم رفتند. که در این جنگ ، پرسپولیس برنده بود . هر چند که احمد نورالهی عزیز اصلا شرایط ماندن در پرسپولیس را به دلیل پایان تحصیل نداشت. سوال این جاست که آیا امروز جنگ این چنینی بین ذوب آهن و تراکتور وجود دارد ؟


الهویی درباره جذب هادی محمدی در ابتدای سال گذشته بیان کرد: هادی محمدی تنها بازیکن از تیم ذوب آهن بود که  ابتدای فصل گذشته به تیم تراکتورسازی اضافه شد، زمانی که هر تیمی می تواند برای بازیکنان جدا شده اش جایگزینی پیدا کند ، نه نیم فصل و آنهم 3 بازیکن . در مورد محمد امین بهرامی ، این گلر با استعداد و پتانسیل در فصل گذشته نیز باید تاکید کنم وی بعد از رشید مظاهری ، عرفانی و سلمانی ، گلر چهارم این تیم بود. جدا کردن گلر چهارم و تیم امید ذوب آهن به این ضربه زده است ؟  دوستان تصور می کنند با گفتن بخشی از حقیقت می توانند از پاسخگویی فرار کنند.  


الهویی در پایان افزود: برای من یک سوال پیش آمده است؛ تراکتورسازی به بازیکن احتیاج دارد و می خواهد با استفاده از قوانین سربازی تیم اش را ترمیم کند ، تا اینجای کار مشکلی نیست. ولی چرا 3 بازیکن از یک تیم ، آنهم از تیم  سابق خودشان ، آنهم در نیم فصل که حتی برای جایگزین کردن یک بازیکن کار سخت است و در حالی که دو تن از این بازیکنان  قانونا مشکلی برای ادامه تحصیل و یا معافیت حداقل تا پایان فصل ندارند؟ چرا 50 درصد سهمیه خود را از تیم سابق می گیرند . جواب این سوالات می تواند نیت دوستان را مشخص کند .

تراکتورسازی تبریز ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم

چند شیر ماده، یک بوفالوی بالغ را احاطه کردند. آنها در حال کشتن بوفالو بودند، اما این حیوان تسلیم مرگ نشد و با شیرها مبارزه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده